Behringer Poly D
Re: Behringer Poly D
balanced output nieje velký problém realizovať v elektronike a je príjemné ak ho majú aj nástroje.
Trošku sa týmto prepojením získa aj hlasitosti ale hlavná výhoda je eliminácia ruchu na väčšie vzdialenosti.
Trošku sa týmto prepojením získa aj hlasitosti ale hlavná výhoda je eliminácia ruchu na väčšie vzdialenosti.
Re: Behringer Poly D
to vsetko je v poriadku. mna na tom znepokojuje, ze mi to trvalo 6dni pokym to docvaklo... je to podla mna vela.
Re: Behringer Poly D
Ja bych teda dodal, ze na doma pri rozumnym vedeni kabelu je symetricky zapojeni spis horsi reseni (muze a casto ovlivnuje zvuk, i kdyz typicky temer neznatelne).
Re: Behringer Poly D
Ten vstup 1,2 nie je len na mikrofony ale skor taky univerzalny, aj na gitary (treba zapnut hiz) a klavesy, je to priamo v manuali tie schemy zapojenia, daval som Forte aj do vstupu 3,4 a tiez to bolo nahlas, ale tam sa da menit input signal level iba softwarovo na +4 dBu alebo -10dBV, default je ten prvy. Tak ale hlavne ze to nahrava cisto takze nemam problem.
Este k tomu problemu, ja som mal tiez syntaky, ktore mali slaby vystup, ale uz si nepametam ktore to boli, azda Korg minilogue a tie Teenage engineering Pocket Operators (mal som 4 kusy), tam som to vkuse riesil tak som sa na to vykaslal a predal na bazosi.
Re: Behringer Poly D
Je to klasicky kombo, na XLR je mikrofonni vstup, na jacku Hi-Z, imho.
Re: Behringer Poly D
No ja mam svoju PC3K zapojenu cez balanced do Steiberg UR22 mk2 a ked nahravam tak na zvukovke 50% a na klavesoch volume slajder v 1/3. Taku vymozenost ako tlacitko PAD nemam.
Re: Behringer Poly D
kermitak : preco symetria ovlivunuje/zhorsuje zvuk ?
Re: Behringer Poly D
Já třeba mám se symetrikou dobré zkušenosti, co je ale problém musí být v pořádku kabely a nedej bože, když se smíchá stereo kabel se symetrickým. Proto jsem zastával názor, že symetrika patří pokud možno jen na Canon konektory, protože jinak v tom může být maglajs....hlavně po čase
Re: Behringer Poly D
maličko by som sa vyjadril, že digitalne syntezatory, klavesy sú hlasnejšie, lebo aj ich vzorky- sample alebo DSP výplod potrebujú kôli kvalite využívať čo najviac rozsah dynamického rozlíšenia.
Re: Behringer Poly D
No ono úplně stačí, když se k věci přistupuje prostě správněVla-sta píše: ↑23 črc 2020 08:38Já třeba mám se symetrikou dobré zkušenosti, co je ale problém musí být v pořádku kabely a nedej bože, když se smíchá stereo kabel se symetrickým. Proto jsem zastával názor, že symetrika patří pokud možno jen na Canon konektory, protože jinak v tom může být maglajs....hlavně po čase
P.
Re: Behringer Poly D
Ono jde spíš o druhou koncovku, když je jiná. Jako dříve zvukař jsem měl x desítek šňůr a pamatuj si to .... jinak asi máš pravdu že asi jsou stejný
Re: Behringer Poly D
haha, ja som mal v plane kupovat symetricke kable a vlas-ta ma zaskocil
takze ok - su to stereo kable obyc.
Re: Behringer Poly D
No já nevím - ono jde koneckonců jen o konvenci. Asi bych se držel spíš označení "symetrický", protože nejsme přece v "consumer" sféře ne?
ale je to fuk, hlavně, že si rozumíme.
P.
P.
Re: Behringer Poly D
Kermitak : jo to je jasne .. Ale moze ho aj zlepsit ne ?
A dalsia vec je, ze dnes mas malo kedy trafa sa skor je tam aktivna symetrizacia .. Ta by to az tak moc nemala zmenit ne ?
A dalsia vec je, ze dnes mas malo kedy trafa sa skor je tam aktivna symetrizacia .. Ta by to az tak moc nemala zmenit ne ?




