Behringer vc340 + fl studio

MIDI Master keyboardy, syntezátory, digitální piána, varhany... a příslušenství
Odpovědět
mcelectro
Příspěvky: 2
Registrován: 19 srp 2021 15:40
Vybavení

Behringer vc340 + fl studio

Příspěvek od mcelectro »

Zdravím všechny, jsem tu nový, a mám takový dotaz, pořídil jsem si analogový vocoder Behringer vc340
a problém je ten, že moje karta presonus 96 nemá dostatek vstupů a výstupů, tak mám v plánu dokoupit Behringer UMC404HD.
Jsem naprostý amatér co se týče hardware, i přesto, že tvořim hudbu už více jak 15let ve stylu freestyle 80s, eurodance a oldschool electro.

Stále si nevím rady, jak lze propojit Behringer vc 340 (analog) se zvukovkou a PC, popřípadě jaké všechny kabely a zvukovku potřebuji k zprovoznění vocoderu do FL Studia.
Jde mi o to, že mám připravené existující vokály přímo v FLku a zároveň mám připravené i noty pro melodizaci hlasu, a netuším jak pak tedy nastavit abych nemusel naživo používat klaviaturu behringeru ale jen si to naklikával přímo v FL. Dalo by se říct, že chci Behringer vocoder využít místo Vocodexu.


Jsem už celkem zoufalý, stačila by rada jaké kabely si pořídit, a jaké vstupy či výstupy bych měl jak obsadit.
Jsem už celkem zoufalý a doufám, že jsem téma dal do správné kategorie.
Všem moc děkuji předem za trpělivost a děkuji předem za případné odpovědi.

Děkuji vám

s pozdravem Roman

biscuit
Příspěvky: 10635
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Behringer vc340 + fl studio

Příspěvek od biscuit »

romane, víš jak vocoder funguje?