M-Audio Keystation 88 MK3
-
martin.324
M-Audio Keystation 88 MK3
Dobrý den
chtěl bych zakoupit tyto klávesy. Je to rozumné? Nemůžu si dovolit akustické piano.
Ke klávesám je program zdarma Ableton Live Lite, ovšem jeho plná verze stojí 20.000,-Kč.
Můžete mi někdo vysvětlit, co tomu programu zdarma bude chybět, oproti plné verzi nebo kde jsou limity programu zdarma? Viz obrázek
Další otázka: z toho pětikolíku zezadu kláves jde za jaký signál, když signál vzniká až v PC ...
děkuji moc jsem začátečník Martin
chtěl bych zakoupit tyto klávesy. Je to rozumné? Nemůžu si dovolit akustické piano.
Ke klávesám je program zdarma Ableton Live Lite, ovšem jeho plná verze stojí 20.000,-Kč.
Můžete mi někdo vysvětlit, co tomu programu zdarma bude chybět, oproti plné verzi nebo kde jsou limity programu zdarma? Viz obrázek
Další otázka: z toho pětikolíku zezadu kláves jde za jaký signál, když signál vzniká až v PC ...
děkuji moc jsem začátečník Martin
Re: M-Audio Keystation 88 MK3
Ved mas tam porovnavaciu tabulku, za najvacsi limit povazujem iba 8 stop, ale to je individualne, niekomu to staci a niekto pouziva 30-50 stop, plna verzia je fakt dost draha (napriklad oproti cca 200 dolarov za Logic).
Mozes si ale stiahnut zadarmo napriklad daw Cakewalk (by Bandlab), ten ma tam toho nepomerne viac, je to normalna plna komercna verzia, ktora kedysi bola za peniaze.
Ten patkolik vzadu je pravdepodobne klasicky MIDI OUT na vystup midi dat do pocitaca, alebo cohokolvek co prijima midi signal.
Mozes si ale stiahnut zadarmo napriklad daw Cakewalk (by Bandlab), ten ma tam toho nepomerne viac, je to normalna plna komercna verzia, ktora kedysi bola za peniaze.
Ten patkolik vzadu je pravdepodobne klasicky MIDI OUT na vystup midi dat do pocitaca, alebo cohokolvek co prijima midi signal.
Akustickým pianem myslíš klavír nebo pianino? Hraješ na piano? Chceš hrát na něco, co se podobá klasickýmu pianu? Jde o to, jestli ti ta polovyvážená klaviatura bude stačit. Zkoušel sis na to zahrát?