Roland Go Keys nebo Roland GO Piano?

MIDI Master keyboardy, syntezátory, digitální piána, varhany... a příslušenství
Odpovědět
PianoBoy
Příspěvky: 3
Registrován: 03 črc 2020 10:10

Roland Go Keys nebo Roland GO Piano?

Příspěvek od PianoBoy »

Dobrý den,
nemá tady někdo zkušenosti s řadou go od rolandu?

Jsem začátečník v tvorbě hudby a hodil by se mi keyboard nebo midi controler a roland řada go sem mi jeví jako dobrá nebo mám hledat něco jiného?
Už předem děkuji za odpověď.

Vla-sta
Příspěvky: 941
Registrován: 11 led 2011 07:06
Vybavení

Re: Roland Go Keys nebo Roland GO Piano?

Příspěvek od Vla-sta »

Raději napiš co od toho očekáváš. Všeobecně platí raději starší profesionální nástroj nežli základ. Ovšem při ceně tohohle, jako MIDI zvukový modul to bude fungovat, jinak zmenšené klávesy , já bych do toho šel jen jako nástroj na cesty

PianoBoy
Příspěvky: 3
Registrován: 03 črc 2020 10:10

Re: Roland Go Keys nebo Roland GO Piano?

Příspěvek od PianoBoy »

Klávesy bych měl jen doma s tím že bych na ně hrál bez počítače ale někdy bych s nimi pracoval v Abletonu.

Vla-sta
Příspěvky: 941
Registrován: 11 led 2011 07:06
Vybavení

Re: Roland Go Keys nebo Roland GO Piano?

Příspěvek od Vla-sta »

Hrál jsi někdy na klavír? Jakou klaviaturu bys chtěl? Podle mě se víš vyblbneš s Go keys, Go piano má lepší mechaniku, ale zase jen základní zvuky - 10 zvuků pian, 7 zvuků elektrických pian, 7 zvuků varhan a 16 různých zvuků jako bicí a efekty.

PianoBoy
Příspěvky: 3
Registrován: 03 črc 2020 10:10

Re: Roland Go Keys nebo Roland GO Piano?

Příspěvek od PianoBoy »

Na piano jsem nikdy nehrál a v klaviaturách se moc nevyznám takže pro mě bude lepší Go keys?

Vla-sta
Příspěvky: 941
Registrován: 11 led 2011 07:06
Vybavení

Re: Roland Go Keys nebo Roland GO Piano?

Příspěvek od Vla-sta »

Je ti jednodušeji hratelny a máš tam 500 zvuků, což bude vcelku kompletní GS

Uživatelský avatar
ZFarkas
Příspěvky: 437
Registrován: 21 zář 2015 16:22
Vybavení