Výměna záložní baterie - Prophecy, 03RW, TG500, S03 atd.
Výměna záložní baterie - Prophecy, 03RW, TG500, S03 atd.
Prosím o radu, jestli někdo nemá zkušenosti s výměnou záložní baterie u kláves. Hlavně by mě zajímal Korg Prophecy, 03RW a Yamaha TG500 a S03. Pokud dojde k vybití záložní baterie, ztratí se pouze uživatelské presety a nastavení, nebo dojde ke kompletnímu výmazu všech dat, včetně továrních presetů a továrního nastavení a bude nutné nahrát znovu všechny presety ? Neumím si ale představit, jak to udělat např. u toho 03RW nebo TG500- jak by bylo možno nahrát tovární zvuky do interní nepřepisovatelé paměti?
V manuálech se píše, aby lidi neprováděli výměnu sami a svěřili nástroj do autorizovaného servisu. Samozřejmě to beru s rezervou, ale přesto, je možné při výměně baterie nástroj nějak poškodit? Předpokládám, že by výměna měla být prováděna, pokud je přístroj zapnutý, aby byla paměť stále pod proudem……?
Asi jsou to naivní otázky,ale jako opravář jsem naprostý amatér. Na klávesy spíš hraju.
Díky.
V manuálech se píše, aby lidi neprováděli výměnu sami a svěřili nástroj do autorizovaného servisu. Samozřejmě to beru s rezervou, ale přesto, je možné při výměně baterie nástroj nějak poškodit? Předpokládám, že by výměna měla být prováděna, pokud je přístroj zapnutý, aby byla paměť stále pod proudem……?
Asi jsou to naivní otázky,ale jako opravář jsem naprostý amatér. Na klávesy spíš hraju.
Díky.
Re: Výměna záložní baterie - Prophecy, 03RW, TG500, S03 atd.
nic ti nebrani pripojit paralelne k starej baterii krokodilkami inu bateriu o rovnakom nominalnom napati a potom uskutocnit vymenu. pouzitim tohto riesenia sa stavaju tvoje obavy bezpredmetne
Díky, ale nějak to nechápu.....v čem by mi to pomohlo? Stejně na okamžik výměny by to bylo chvilku bez proudu. Leda že by tam byly 2 otvory pro baterii. I přesto by mě zajímalo, jak to je s tím vymazáním továrních presetů. Díky