Zdravím všechny, mám takový problém. Nejde mi přes Cubase kytara anebo vocoder. Nevím si rady. Když zapojím kytaru přes klávesy MOX6 nic mě v programu Cubase nehraje to stejný i vocoder. Samostatně bez připojení k PC mi to hraje. Prosím mohli byste mně napsat podrobný postup. Předem díky.
http://www.youtube.com/watch?v=Z0oy6tngllE
Yamaha MOX6 - Cubase Al 5
Re: Yamaha MOX6 - Cubase Al 5
robil si nieco v tom device setup?
F4 vst connections inputs a pridaj si tam dalsi stereo par vstupu nech mas 1&2 a 3&4, potom uz len pri audio stope nechaj zapnuty Monitor a vyber vstup bud stereo in1, alebo in2
V device setup jsem nic nedělal. Nemohli byste mi napsat, krok po kroku. (od zapnutí kláves po ....) Jsem úplný začátečník. děkuji mockiko píše:robil si nieco v tom device setup?
to ti je tazko takto poradit ... ale pokusim sa ... v device setup musis mat ten klaves pripojeny cez nejaky driver ... popripade ak ten nastroj ma vlastny driver
no a potom musis ist do vst connections tam dat inputy a tam by si si mal navolit co chces aby ti hralo ... v tvojom pripade to bude gitara a keyboard ... skus to takto ... lebo to neprijma teraz ziadny signal ktory by to malo reprodukovat ... takze : device setup ten driver to navolit tam ... potom vst connections a tam das tie inputy a to by malo ist potom v pohodke ... posnaz sa tam nemaas co pokazit
len si davaj pozor co kde klikas ... serus