MIDI připojení a Software pro PC WINXP

Vše co se týka MIDI (mimo keyboardů)
Odpovědět
fmx650

MIDI připojení a Software pro PC WINXP

Příspěvek od fmx650 » 14 lis 2007 22:19

rád bych připojil své klávesy YAMAHA PSR-600 k počítači a nahrával hudbu přes MIDI do PC, tam editoval a stříhal noty

A) jaký USB interface mám pořídit?
B) jaký mám koupit SW na editaci a nahrávání MIDI not, příp.také wave
C) umí cubase SE 3 také editovat noty v notové osnově?
D) platí stále amnestie 50% na produkty cubase?

chtěl koupil SW s dobrým poměrem cena/výkon.
jsem midi začátečník

Pytkin
Moderátor

Příspěvek od Pytkin » 15 lis 2007 00:46

A) lubovolny .. vyhol by som sa M-audio MIDISPORT ..
B) tu tazko radit .. kazdemu vyhovuje nieco ine .. najlepsie keby si si ich napred odskusal ..
C) neviem .. treba odskusat, alebo pozriet na WEBe vlastnosti ..
d) do konca novembra (cize este 2 tyzdne) ..

Cubase 4 za polovicu , je myslim celkom slusny pomer cena/vykon :)

Acid Punk

Re: MIDI připojení a Software pro PC WINXP

Příspěvek od Acid Punk » 15 lis 2007 01:50

fmx650 píše:"rád bych připojil své klávesy YAMAHA PSR-600 k počítači a nahrával hudbu přes MIDI do PC, tam editoval a stříhal noty..."
Abych se ujistil, jde jen ciste o nahravani midi not pres USB 2 MIDI kabel, nemyslel nahravani hudby (tedy zvuku) pres tohle rozhrani ale spis audio vystup yamahy do zvukovky a cele by se to ovladalo pres usb2midi a notovy zaznam v cubase :)
Nic ve zlem, jen se tady kdysi obevila zkazka, ze chtel nekdo pouzivat midi2usb pro zaznam zvuku :)) coz neni vzhledem k prenosovym vlastnostem midi protokolu realtime mozne :)

fmx650

Příspěvek od fmx650 » 15 lis 2007 13:56

chtěl bych z kláves nahrát midi data, buď přímo při hraní nebo ze sekvencéru, do PC. V PC opravit chyby(noty) a přehrávat opravovaný záznam přes zvuky kláves (opět přes midi). Vím, že se "wave" zvuk přes midi nepřenáší... Když ten SW bude umět navíc nahrávat jako magneťák, tím lépe...