Pomoc s rozhodnutím-aneb je důležitý automap ?

Vše co se týka MIDI (mimo keyboardů)
Zamčeno
tentacle
Příspěvky: 5
Registrován: 13 čer 2010 02:29

Pomoc s rozhodnutím-aneb je důležitý automap ?

Příspěvek od tentacle »

Ahoj, chtěl bych moc poprosit znalce o pomoc s rozhodnutím jaký MIDI kontroler. Pročítám už týden fóra, články, dívám se na videa a hlavu mám z těch všech informací už jak "pátrací balón". Sám nemám rád, když někdo příjde na fórum (ať už je o čemkoliv), nic se nesnaží předem zjistit, nastudovat a přečíst a chtěl by vše naservírovat ve třech větách. Ale nyní po týdnu už jsem fakt ve fázi, kdy potřebuji vaši radu a zkušenosti.

Takže k čemu to chci ? Jsem v tomhle začátečník. Nejsem klavírista (ikdyž od mala na piáno trochu brnkám), spíš mně učarovaly různé loop software a experimentování se zvuky a efekty, občas si do toho zahrát nějakou melodickou linku a zkusit z těch všech stop udělat skladbičku jen tak pro radost nebo max. se pochlubit kamarádům :) Všechno ale v software udělat nejde nebo jen velmi zdlouhavě a složitě, takže ty klávesy a pady jsou pak už fakt potřeba a rozhodl jsem se tedy pořídit nějaký master keyboard. Se zvukem a jeho zpracováním už mám jinak nějaké zkušenosti (dělal jsem dřív ve studiu v rádiu - blahé paměti na mixáku Tascam a v PC nějaká střihová karta tuším od AudioMedia a software Session :) Doma jsem si tehdy dělal i malý studio, takže mi zbyl mixák Soundtracks a nějaký mikrofon Shure...

Ze všech těch informací mi vzešly 3 kandidáti: 1) AKAI MPK61 (zatím můj favorit) 2) Novation Remote 61 SL MK2 (no váhám) 3) EDIROL PCR800 (třetí do party)

Akai je precizně udělaný a vypadá profi. Má arpeggiator, kvalitní fadery, velké pady a spousty možností, více bank atd. Je však prý dost náročný technicky a na nastavování - chybí automap, citlivost padů je horší a kláviatura má prý snad kratší klávesy ? Ale hodně se mi líbí.