Behringer Condenser C-2
Behringer Condenser C-2
Ma nekdo nejaky blizsi zkusenosti s timto majkem?
http://www.behringer.com/C-2/index.cfm?lang=ENG
Zajima me hlavne srovnani s jinyma majkama pouzivanyma na overheady (c451 atd). Diky moc za info
http://www.behringer.com/C-2/index.cfm?lang=ENG
Zajima me hlavne srovnani s jinyma majkama pouzivanyma na overheady (c451 atd). Diky moc za info
... zatim ne, zatim jsem tuhle dvojicku v CZ ani nevidel ...
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
safa: a co http://www.behringer.com/B-5/index.cfm?lang=ENG - cili B5? i kdyz to je uz krapet drazsi - kazdopadne predem dik za info
... tuzky B-5 jsou na trhu uz delsi dobu a v tydle cenovy kategorii to je IMHO vynikajici mikrofon (ma to vymeny vlozky koule nebo kardioida). Pouzivam to na hihatky ...onehalph píše:safa: a co http://www.behringer.com/B-5/index.cfm?lang=ENG - cili B5? i kdyz to je uz krapet drazsi - kazdopadne predem dik za info
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
... to je sice pravda ( viz. http://shop.audiopro.cz/?action=akce&p=1 ), ale nevim proc to sem pises kdyz zrovna C-2 byly skladem uz v cca kvetnu (mozna uz v dubnu) a uz odpovidaji RoHS. Jinak problemy s vyhlaskou RoHS se tykaji vsech vyrobcu a prenesene dovozcu (viz onen odkaz) a ne jen Behringera. Myslim, ze i SOundKing u vas se s tim jiste musel nebo bude muset potykat. Jen Behringeru to s jeho portfoliem 278mi prodavanych vyrobku dele trva (ono prechod na bezolovnate pajeni neni vazne zadne legrace a ani levna zalezitost).behringer ma problem s certifikatom
Jinak k tem C-2 ... docela me to prekvapilo, cekal jsem za ty prachy kust plastu s elektretem ... ale je to docela pekny a kovoy kondik s plastovou ORTF hrazdickou. Tocil jsem s tim material pro tu nasi soutez ( viz http://samp.audiopro.cz/ ) ... a byl jsem pripravenej ze to zkusim a kdyztak tam dam (na Overhead) moje Beyery ... ale docela me to potesilo takze jsme to natocili s tim. Myslim, ze to nehraje spatne, aspon si nikdo ze soutezicich nestezoval (esli chcete muzu sem ten track nekam nalinkovat).
Ted jsem spis zvedavej na porovnani s sE1a pair ( http://shop.audiopro.cz/?id=SE0460002 )

Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Ještě k té B5. Na co všechno se to dá použít? Má cenu kupovat pár, když cenově už se to pak blíží studio projects, oktávám apod..?
Potřeboval bych něco hodně univerzálníco, co by dobře fungovalo jako overheady na bicí (studio), chytání ambientu u snímání akustických nástrojů (jednotlivec i menší těleso) a v případě potřeby s tím šlo i sejmout nějaké kombo, akustická kytara nebo jiný nástroj.
Potřeboval bych něco hodně univerzálníco, co by dobře fungovalo jako overheady na bicí (studio), chytání ambientu u snímání akustických nástrojů (jednotlivec i menší těleso) a v případě potřeby s tím šlo i sejmout nějaké kombo, akustická kytara nebo jiný nástroj.


Pokud budes chtit snimat ambient (ruchy) budes potrebovat asi citlivej mikrofon, ovsem naopak kdyz das citlivej mikrofon pred aparat tak zase asi nesnese vysoky SPL a bude kreslit. Cili to si nevyberes.
Mmno dalsi vec je ze by asi byla na tohle dobra parovana dvojicka, cili u SP je to sads C-4, u RODE NT5 nebo mene univerzalni X-Y NT4, u Oktavy se MK-12 (ovsem standardne se parovane nedodavaj, jen na vyzadani a otazka je s jakym priplatkem) a konecne u sE electronics pripadaji v uvahu uvahu "sE1a stereo pair" a nebo drazsi "sE3 stereo pair" - tam to mas v obou pripadech i s hrazdickou (viz http://shop.audiopro.cz/?cat=46 ;-D ). Ovsem nejlevnejsi budou asi samozrejme Behringri C-2 .
Dalsi podrobnosti uz si zjisti sam

Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Jak jinaksafa píše:) hmmm jsi docela narocnej ... a lecktery ty pozadavky jsou proti sobe. A samozrejme ze by to melo bejt za pul darma predpokladam
![]()

Chápu, nicméně když pročítám fora a recenze, tak tentýž mikrofon (třeba zrovna B-5) jedni vyzdvihují jako skvělý na overheady, druzí na akustickou kytaru, třetí na ruchy a další mluvené slovo a snímání komba. A čemu vlastně věřit ?Pokud budes chtit snimat ambient (ruchy) budes potrebovat asi citlivej mikrofon, ovsem naopak kdyz das citlivej mikrofon pred aparat tak zase asi nesnese vysoky SPL a bude kreslit. Cili to si nevyberes.
Co se týče citlivosti na ty ruchy versus nástroje, tak tam předpokládánm, že to částečně řeší přepínač -10dB a taky fakt, že ten ambient může mít -hafo dB, když je jenom pro dokreslení prostoru. Pokud kecám blbosti, tak mě oprav.
Podrobnosti mám zjištěné a většinu z těch variant co jsi uvedl už jsem si v minulosti prostudoval a pročetl vše možné i nemožné, co mi strýček google vyplivnul.Mmno dalsi vec je ze by asi byla na tohle dobra parovana dvojicka, cili u SP je to sads C-4, u RODE NT5 nebo mene univerzalni X-Y NT4, u Oktavy se MK-12 (ovsem standardne se parovane nedodavaj, jen na vyzadani a otazka je s jakym priplatkem) a konecne u sE electronics pripadaji v uvahu uvahu "sE1a stereo pair" a nebo drazsi "sE3 stereo pair" - tam to mas v obou pripadech i s hrazdickou (viz http://shop.audiopro.cz/?cat=46 ;-D ). Ovsem nejlevnejsi budou asi samozrejme Behringri C-2 .
Dalsi podrobnosti uz si zjisti sam
Mě jde ale opraktickou radu ve smyslu: B-5 je dobrá na to a to, ale zase není dobrá na tohle, oktáva je zase lepší na tamto, ale na tuhleto použití je lepší si připlatit a koupit něco jinýho atd..
Ono by vůbec možná nebylo špatný udělat tady nějakou databázi gearu, kam by lidi mohli psát svoje poznámky a zkušenosti a člověk by s i z toho hned udělal obrázek. Tím by se taky předešlo neustále se opakujícím otázkám. Já bych třeba mohl zpracovat sekci věnující se zvukovým kartám včetně nějaké teorie, rejstříku pojmů apod..
... me se treba libi na hajhetuCtirad píše:Chápu, nicméně když pročítám fora a recenze, tak tentýž mikrofon (třeba zrovna B-5) jedni vyzdvihují jako skvělý na overheady, druzí na akustickou kytaru, třetí na ruchy a další mluvené slovo a snímání komba. A čemu vlastně věřit ?

Hele chlape jestli ty se v tom moc nevrtas ... nejspis to bude univerzalni kondik vhodnej a dobrej (nebo prinejmnensim slusnej) na vsechno.
Co se týče citlivosti na ty ruchy versus nástroje, tak tam předpokládánm, že to částečně řeší přepínač -10dB a taky fakt, že ten ambient může mít -hafo dB, když je jenom pro dokreslení prostoru. Pokud kecám blbosti, tak mě oprav.
... mmno pokud se nemylim tak prepinac na integrovanem preampu v mikrofonu resi -10dB na vystupni signal (asi z vlozky) cili neprebuzeni preampu. Co neresi je neprebuzeni vlozky.
... tak si ji kup a uvidis ...Mě jde ale opraktickou radu ve smyslu: B-5 je dobrá na to a to, ale zase není dobrá na tohle, oktáva je zase lepší na tamto, ale na tuhleto použití je lepší si připlatit a koupit něco jinýho atd..

... to neni spatnej napad, zanesu to do analu.Ono by vůbec možná nebylo špatný udělat tady nějakou databázi gearu, kam by lidi mohli psát svoje poznámky a zkušenosti a člověk by s i z toho hned udělal obrázek. Tím by se taky předešlo neustále se opakujícím otázkám. Já bych třeba mohl zpracovat sekci věnující se zvukovým kartám včetně nějaké teorie, rejstříku pojmů apod..

Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
To je přesně ten druh odpovědi, co jsem nechtěl slyšetsafa píše:... tak si ji kup a uvidis ....

Tohle je přesně ten druh informace, který jsem chtěl slyšet, díkyNevim, zkouseli jsme ji s PMmem a Sasou u nej v KV a libila se nam treba i na sagu lip nez Sasova Oktava 12. U Iva jsme ji (tedy parecek - ovsem neparovanej) zkouseli na fletnicky, na housle, na perkuse a na ten jeho harpsichord nebo jak se to jmenuje ... a hrala krasne. Zvuk z paru B-5tek se nam az prekvapive libil ... ovsem do ty doby nez jsme vedle postavili par DPA a vedle nej par Schoeps. To jsou ovsem mikrofony kolem 90 resp 60ti tisic ... takze to bylo znacne nerovny srovnani.

No jejej.Jestli te to zajima este bych tu nekde nasel zaznam z ty nasi "sejšán".
A hned tu máme další matroš, který by v té databázi mohl být.
... nebo jinak, tak si je vsechny pujc a vyzkousej sam.Ctirad píše:To je přesně ten druh odpovědi, co jsem nechtěl slyšetsafa píše:... tak si ji kup a uvidis ....
Kdybych byl tak bohatý, abych si mohl koupit 10 levných mikrofonů abych si z nich mohl jeden vybrat a zbytek zahodit (respektive se ztrátou prodat), tak si můžu koupit rovnou jeden dražší a zaručeně lepší, než kterýkoliv z nich.
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
DELAY> .... coze ? To bylo jako na me ?? 

Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz