entry level kompresoru - Joemeek vs Focusrite
entry level kompresoru - Joemeek vs Focusrite
Ahojka - známý na mě vznesl dotaz, který si dovolím rozptýlit mezi místní matadory, neboť já se v tomhle (kvalita HW kompresorů) nějak moc neorientuju... Dotaz byl na kompresor do 10k, kdy se zhlédl buď v Joemeek SixQ nebo ve Focusrite Trackmaster Pro. Oba jsou ke shlédnutí třeba na audiotek.cz, jak jsem se koukal. A co prý má větší hodnotu užitnou...
Z mého pohledu vychází líp asi ten Joemeek díky větším možnostem nastavování v sekci kompresoru, a pak taky to EQ. Jinak oba mají kompresor optický, takže v tomhle jádru by to srovnatelné být mohlo, ne?
Tipnul jsem mu to dobře? Nebo tam jsou zakopaný ještě jiný věci, které mluví ve prospěch jednoho či druhého - já mu to už nějak přetlumočím, takže jestli k tomuhle bude někdo něco konstruktivního mít, bude to fajn.
Díkes, P.
Z mého pohledu vychází líp asi ten Joemeek díky větším možnostem nastavování v sekci kompresoru, a pak taky to EQ. Jinak oba mají kompresor optický, takže v tomhle jádru by to srovnatelné být mohlo, ne?
Tipnul jsem mu to dobře? Nebo tam jsou zakopaný ještě jiný věci, které mluví ve prospěch jednoho či druhého - já mu to už nějak přetlumočím, takže jestli k tomuhle bude někdo něco konstruktivního mít, bude to fajn.
Díkes, P.
Bohužel neznám osobně ani jeden z uvedených typů, takže tu radu ber hodně s rezervou. Dělal jsem nějakou dobu s Focusrite Compounder a zkoušel jsem Joemeek ThreeQ, což jsou úplně jiné modely, ale možná tam jistá podoba je. Ten Compounder byl hodně nemastný neslaný, takový pluginoidní. ThreeQ se mi líbilo, ale zase docela hodně barvil zvuk, což nemusí být vždy výhoda. Takže bych si troufnul tipnout, že Focusrite bude o něco univerzálnější, ale na středových signálech (vokál, kytara, snare, atd.) možná víc vynikne ten Joemeek, pokud je žádoucí trochu vintage charakter... Na tom Compounderu byl docela příjemný Bass expander, ale přijde mi, že to jenom ekvalizovalo řídící signál, takže se to dá dohnat bez problému sidechainem.
Saša
Saša
2saša: aha, to jsou dobrý postřehy, jinak jsem pracovně kouknul i na ten DBX, Pro Vocal je sice lehce přes 10k, ale taky to nevypadá špatně - nicméně si myslím, že by tam měl zbytečně navíc ty modelingy mikrofonů a předzesilovačů..... ale třeba by to za nějakou dobu objevil jako výhodu
FMR jsem zatím nenašel..
P.
P.
Tak zvítězil SixQ, mám ho zatím doma, brzo vyzkouším. Zarazila mě na první pohled jen jedna věc, že to je dvoukanálový model (na rozdíl všude inzerované "jednokanálové" verze). Vstup Channel 2 je zezadu vedle konektorů a přepínačů nastavení digitálu, ale legrace je, že to fakt není nikde (manuál, web) popsané 
P.
P.
-
aum generator
- Příspěvky: 869
- Registrován: 01 bře 2005 03:46
takze tento obrazok co maju na stranke !!!!oprava!!! http://www.joemeek.com/images/sixq/sixq_back_large.jpgpavlii píše:Tak zvítězil SixQ, mám ho zatím doma, brzo vyzkouším. Zarazila mě na první pohled jen jedna věc, že to je dvoukanálový model (na rozdíl všude inzerované "jednokanálové" verze). Vstup Channel 2 je zezadu vedle konektorů a přepínačů nastavení digitálu, ale legrace je, že to fakt není nikde (manuál, web) popsané :-)
P.
je nespravny??
Naposledy upravil(a) aum generator dne 27 led 2007 15:44, celkem upraveno 1 x.
Me se libil tenhle, kdyz jsem ho mel kdysi na vyzkouseni. Ale taky uz jsem tu cet zpravy od lidi, kterejm se nelibil ... tak to mas asi ruzny
:
http://dbxpro.com/376.htm
http://dbxpro.com/376.htm
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
mne sa len vidi ze to je koncept ako pri samsonovych channel stripoch, ten druhy "vstup" je len linka k digitalu a musis spojit dva sixq, pricom pouzivas spolocny AD prevodnik v jednom z nich (aby si usetril jedno spdif prepojenie). ale mozno sa mylim ;)pavlii píše:2aum: přesně tak - Ch2 má TRS díru vedle těch čudlů pro digitál.....





