Kvalita nahrateho hlasu s tým istým mikrofonom

Mikrofony a předzesilovače
Odpovědět
peterslaby

Kvalita nahrateho hlasu s tým istým mikrofonom

Příspěvek od peterslaby » 10 bře 2014 21:13

Srdečne pozdravujem
mal by som jednu otazočku, s ktorou si občas trošku lámem hlavu, v nahrávaní som amatér, dovolil som si občas robiť nanešťastie rap...a dlho som si nejake moje somariny ponahrával doma na pc. Raz som mal možnosť niečo nahrať v celkom slušnom študiu, počas nahravania som si všimol že mikrofon na ktorý som nahrával je RODE NT1A, nahrávka vyznela pre mňa veľmi kvalitne nahratá.
Neskôr som si sám zadovážil tento istý mikrofón, (kedže nepatrí medzi veľmi drahé typy) aj som si zadovážil zvukovú kartu M-audio fasttrack 2, a skúšal som nahrávať na notebook...pričom kvalita môjho hlasu bola lepšia, ale stále mi to prišlo oveľa slabšie nahraté, tým myslím len kvalitu nahratého hlasu (teda povedzme rapu), ako "ten krát v študiu" ....len tak laicky by som sa chcel spýtať že čím to môže byť? Lacnou zvukovou kartou? Trebalo by aj predmikrofónny predzosilovač? Alebo nejaký hardware? Alebo aby to nahrával človek ktorý sa tomu rozmie?
najlepsie asi bude aj ukazat ukazky: toto je ta skladba zo studia: a toto je niečo z toho čo som nahrával doma:
Ak máte nejaké typy respektíve riešenia, budem rád za odpovede

Dik

Ivo
Moderátor

Re: Kvalita nahrateho hlasu s tým istým mikrofonom

Příspěvek od Ivo » 10 bře 2014 21:16

Přidej tam ten reverb jako v tom studiu :wink: + se postav od mikrofonu trošinku dál a nedávej ten hlas v mixu tak hlasitě ... a třeba to bude podobnější

MDudas

Re: Kvalita nahrateho hlasu s tým istým mikrofonom

Příspěvek od MDudas » 11 bře 2014 01:01

Pytas sa "preco mi to doma neznie ako v studiu?" :lol: :lol:
Odpoviem Ti protiotazkou - Preco podla Teba existuju studia, ked si mozes vsetko nahrat doma sam na domacom vybaveni?
=