Lampový Mikrofon HAT800 - je tu !
SM58 ma fajn zvuk.. 
Hat800 celkem zklamal zni jakoby zastrene.. ale mozna se to tak zda jen me.
NT1 takova divna placka s podivnyma necekanyma vyskama nahore.. divne
BG41 celkem ostry zvuk.. defakto mi vadi celkem nejmin.. ale vubec nenadchl neni duvod kupovat
Kdyz jeste jednou srovnavam SM58 a HAT800 tak maji moc prijemne vysky ale u HAT v primem srovnani s SM58 zni tak nejak zastreneji
Asi si poridim SM58
Chtel bych Martinovi moc podekovat za ukazky!
Thanx you Mr. Martin!

Hat800 celkem zklamal zni jakoby zastrene.. ale mozna se to tak zda jen me.
NT1 takova divna placka s podivnyma necekanyma vyskama nahore.. divne
BG41 celkem ostry zvuk.. defakto mi vadi celkem nejmin.. ale vubec nenadchl neni duvod kupovat

Kdyz jeste jednou srovnavam SM58 a HAT800 tak maji moc prijemne vysky ale u HAT v primem srovnani s SM58 zni tak nejak zastreneji

Asi si poridim SM58

Chtel bych Martinovi moc podekovat za ukazky!

Thanx you Mr. Martin!
me uz Rode prekvapil nemile vickrat, takze me ted vubec neprekvapilo, ze se mi moc nelibil - ja bych asi vahal mezi sm58 a tim HATem - nemyslim s nakupem, ale tim, co se mi libi vic ... coz ale neni uplne nejpodstatnejsi - i zvuk, ktery se samostatne "nelibi" se muzev mixu konkretni skladby prosadit lip nez jeho libivy kolega 

mna nemilo prekvapilo kadeco a vacsinou som akurat zistil ze som to nevedel spravne pouzit... nechcem sa nijak dotknut martina ale pri hodnoteni podobnych ukazok je vela otaznikov, ako: laborovalo sa so vzdialenostou (ktora je ta dobra?), alebo sa bralo z rovnakej vzdialenosti (to najhorsie riesenie) atd
Uprimne receno se mi take ty nahravky zdaly az moc podobne a mel jsem trochu problem mezi nimi rozlisit ty nuance. Ze by to bylo preampem, pouzitym pri nahravani? O Joemeeku je znamo, ze hodne pribarvuje.
Snad sem hodi Martin i ty vokalni nahravky. To by mohlo pomoci lepe definovat charakter HAT800, nez jen z te kytary.
Snad sem hodi Martin i ty vokalni nahravky. To by mohlo pomoci lepe definovat charakter HAT800, nez jen z te kytary.
Díky všem zúčastněným za čas , poslech a hodnocení!
oneQ je výborný na kytary - čistý určitě moc není.
Když si člověk pohraje s ekvákem, kompresorem, enhencerem - dostává velkou škálu barev. Pomůže i špatnému majku i špatnému nástroji.
Při testu byl EQ,Com,EH ve stavu off.
Na kytary je oneQ výborný, na zpěv je překvapivě nepoužitelný - taková jednostranná záležitost.
Při použití s preampem od RME (quadmic ,octamic), by se NT1 ukázalo jako vyloženě nevhodný mic. pro snímání A.GT - ještě více by vylezly ostré výšky. A nikdy by jste neuvěřili, že jste kdy nahrávali drahou Taylorku.
U SM58 by byl slyšet ještě více ten kovový charakter a struny - už by toho bylo moc. BG4.1 by s RME trochu přišla o basy a celkově by se ztenčila a zpřesnila . Na příjemnosti poslechu by však současně trochu tratila.
HAT je zvukově dost odlišný. Přitom je vyrovnaný, příjemný, věrohodný. Takové, něžné pohlazení. Pro mě tam ale chybí to pravé kytarové... ,ale s jedním majkem bych AGT stejně nikdy ve studiu nenahrával a jako druhý mikrofon může HAT fungovat slušně. Myslím, že v kombinaci s GB4.1 to může být pěkné. (hned to jdu zkusit
) Snažím se být k němu kritický, ale nemůžu si pomoct i zpěvy které jsem teď letmo nahrál dopadly charakterem jinde, boduje a umí okouzlit. Ještě jsem, ale nepochopil v čem to spočívá a zda to je všechno good. Čas a míchačky to prověří. S RME dostává více pevnosti a uchopitelnosti. S Goldmikem se trochu vznáším ... pár cenťáků nad zemí.
Co se týká ukázek myslím, že nejlépe zachytil Taylorku mikrofon BG4.1 a kdybych trochu sundal basy (nechápu jak to, že je jich bylo tolik - asi špatný úhel), docílím zvuku, který mám rád a který hledám. Pro mě nejvíce kytarovější zvuk.
Příští ukázky vokálů budou asi s goldmikem.
oneQ je výborný na kytary - čistý určitě moc není.
Když si člověk pohraje s ekvákem, kompresorem, enhencerem - dostává velkou škálu barev. Pomůže i špatnému majku i špatnému nástroji.
Při testu byl EQ,Com,EH ve stavu off.
Na kytary je oneQ výborný, na zpěv je překvapivě nepoužitelný - taková jednostranná záležitost.
Při použití s preampem od RME (quadmic ,octamic), by se NT1 ukázalo jako vyloženě nevhodný mic. pro snímání A.GT - ještě více by vylezly ostré výšky. A nikdy by jste neuvěřili, že jste kdy nahrávali drahou Taylorku.
U SM58 by byl slyšet ještě více ten kovový charakter a struny - už by toho bylo moc. BG4.1 by s RME trochu přišla o basy a celkově by se ztenčila a zpřesnila . Na příjemnosti poslechu by však současně trochu tratila.
HAT je zvukově dost odlišný. Přitom je vyrovnaný, příjemný, věrohodný. Takové, něžné pohlazení. Pro mě tam ale chybí to pravé kytarové... ,ale s jedním majkem bych AGT stejně nikdy ve studiu nenahrával a jako druhý mikrofon může HAT fungovat slušně. Myslím, že v kombinaci s GB4.1 to může být pěkné. (hned to jdu zkusit

Co se týká ukázek myslím, že nejlépe zachytil Taylorku mikrofon BG4.1 a kdybych trochu sundal basy (nechápu jak to, že je jich bylo tolik - asi špatný úhel), docílím zvuku, který mám rád a který hledám. Pro mě nejvíce kytarovější zvuk.
Příští ukázky vokálů budou asi s goldmikem.