M-Audio Nova vs Luna vs ???

Mikrofony a předzesilovače
Odpovědět
s-monan

M-Audio Nova vs Luna vs ???

Příspěvek od s-monan »

Čau lidi. V nejbližší době si chci koupit svuj první kondenzátorovej mikrák, kterej budu používat převážně na rap (mluvené slovo). Maximální částka kterou do toho můžu vrazit je 4000 ale radši bych spíš tak max. 3800 Kč.

Jako externí zvukovku už mám vybranou M-audio MobilePre USB proto jsem chtěl i mikrofon stejné značky, takže první otázka...Je lepší mít tyhle věci od stejného výrobce nebo je to úplně jedno?

Původně jsem vybral levnou M-audio Novu, ale pak mě zaujala Luna od stejného výrobce. Jde o to, že cena se liší o 1k, ale ve výčtu technických specifikací obou mikrofonů jsem nezaznamenal příliš velký rozdíl. (Pozor...jsem laik). Takže.....Ví někdo o tom jak moc se tyto dva liší? Přeci jenom ho budu potřebovat primárně na mluvené slovo a trochu toho zpěvu (hlavně výšky...i když ne zas tak vysoký :wink: )

Dál bych potřeboval poradit ohledně několika technických věcí kolem mikrofonů, ve kterých nemám tak úplně jasno.

Za 1: Jakej je rozdíl ve velkomembránových mikrofonech a membránových?

Za 2: Jak je to s tloušťkou membrán? Vidím že různé mikrofony mají jinou membránu. jedny 1´1 jiné jen 1, takže by mě zajímalo, k čemu je jaká tloušťka dobrá a na co přesně to má vliv?

A za 3: Z diskuzí na této stránce jsem pochytil, že pro mé účely by přicházel v úvahu i SamsonC01. Pokud by jste se mi mohli vyjádřit i k tomuto mikrofonu a případně mi poradit ještě nějaké jiné, stejně drahé (resp. levné) mikrofony, moc byste mi pomohli.