Nový Rode NT1 Kit a technické parametre mikrofónov

Mikrofony a předzesilovače
revolution

Nový Rode NT1 Kit a technické parametre mikrofónov

Příspěvek od revolution » 13 pro 2013 23:35

Zdravím

Aj napriek dvom témam predtým som stále počkal, počúvam, študujem a vyberám mikrofon na home recording.

Vyšiel tento nový rode NT1 kit. http://www.muziker.sk/studio-podium/mik ... de-NT1-Kit

Mňa by zaujímala táto vec. Čo znamenajú hodnoty a technické parametre jednotlivého mikrofónu? Napr. NT1... 1" kapsula HF6 s interným odpružením Lyra Rycote, kardioidná charakteristika, Max SPL: 132dB, elektronika s extrémne nízkym hlukom, telo: poniklovaný hliník, čierna povrchová úprava, frekvenčná odozva: 20Hz-20kHz, výstupná impedancia: 100Ohm. Vy viete podľa týchto honot určiť či je mikrofon kvalitný alebo nie?

Viem že mnohí sú zásadne proti Rode nt1-a kvoli zvýrazneným výškam. Ale naozaj sa priznám, nerozumiem tomu a čo počúvam na thomannovi a porovnávam neviem to rozpoznať. Nemám kde jednotlivé mikrofony vyskúšať.

Mám hlas: Moj hlas je chraplák, pri rockových skladbách tenší ale robím aj Rap a tam má moj hlas farbu hrubšiu. Ako vybrať a podla čoho vhodný mikrofón? Podľa akých parametrov sa riadiť? Je to podľa ...1"...? Alebo impedancia?

V pláne mám: AUDIO TECHNICA AT2020 115€ ...alebo 2035 185€
SE ELECTRONICS X1 180€
RODE NT1 -kit 249€
/ niekde som čítal že starý nt1 a nt1-a je výrazný rozdiel/

Veľmi mi pomožete. Ďakujem

jazzym

Re: Nový Rode NT1 Kit a technické parametre mikrofónov

Příspěvek od jazzym » 14 pro 2013 00:43

na menšiu membranu sa kludne vyser , sice som niekde tvrdil že by to mohlo byť dobré ..,ale tie male mebrany su v podstate najviac vyhovujuce pre zvonive nástroje , strunne a pod. :oops: určite to zas budem musiet odvolať.

taketo študiove mikrofony by mali byť čo najuniversalnejšie , takže rozmyšlať o type hlasu je asi volovina ..