http://vintageking.com/site/files/aea_sessions.htm
Zní to moc pěkně !! Krásná úleva od vyostřených kondenzátorů ... Zejména ten ženský vokál na R88 (jen jeden aktivní ribbon) zní nádherně. To musím hned zkusit ...
Písničky nahrané jen s AEA ribbonovými mikrofony
V necem je to prijemny, ale to ze to obcas huci a syci me neba. Taky predstava, ze tak zatazenej zvuk prosel u "klienta" je hodne nepravdepodobny (hej tam vubec nejsou vejsky!).
Gotham hotel hraje o kousek lip nez ta prvni skladba. Peknej vokal, tlusty bici.
Mam jen ten dojem, ze takovej zvuk je otazkou hlavne produkce a ne az tak mikraku. Dokazu si predstavit, ze by neco hodne podobnyho zvukove mohlo vyjit i skrz kondiky.
Gotham hotel hraje o kousek lip nez ta prvni skladba. Peknej vokal, tlusty bici.
Mam jen ten dojem, ze takovej zvuk je otazkou hlavne produkce a ne az tak mikraku. Dokazu si predstavit, ze by neco hodne podobnyho zvukove mohlo vyjit i skrz kondiky.
No nevím, mně to nijak "nesyčí". Oni to cíleně prezentují be z úprav (EQ). Ribbony přijímají EQ velice ochotně, takže po jeho příslušném aplikování by to jistě začalo znít dost "standardně" na dnešní poměry. Podle mých zkušeností se ribbonový zvuk nedá z kondenzátoru nijak dostat ... (a naopak). Ve vyšších frekvencích mají ribbony až -12dB pokles. To se ovšem dá snadno doplnit a pak to zní super ...matucha píše:V necem je to prijemny, ale to ze to obcas huci a syci me neba. Taky predstava, ze tak zatazenej zvuk prosel u "klienta" je hodne nepravdepodobny (hej tam vubec nejsou vejsky!).
Gotham hotel hraje o kousek lip nez ta prvni skladba. Peknej vokal, tlusty bici.
Mam jen ten dojem, ze takovej zvuk je otazkou hlavne produkce a ne az tak mikraku. Dokazu si predstavit, ze by neco hodne podobnyho zvukove mohlo vyjit i skrz kondiky.
Jinak mám dojem, že dnešní doba je nejen ve znamení dynamické "přetlačenosti" , ale i značné "převýškovanosti". Nahrávky jsou často HODNĚ ostré .... nemám to moc rád
Jo ivo souhlas s dobou, taky mam raci veci spis mekci... ale co nadelas, kdyz musis fakturovat
.
Sem myslel, ze to uz maj zekvalizovany. No urcite je tam kde brat vejsky. A taky co resit ve stredech/spodnich stredech, tam maj obcas moc velkej bordel.
No a co se sykavek tyce, ta to sou takovy ty spodni, okolo 4-5kHz... v ty prvni skladbe jsou tam casto, v druhy jednou za cas... dal sem to neposlouchal..

Sem myslel, ze to uz maj zekvalizovany. No urcite je tam kde brat vejsky. A taky co resit ve stredech/spodnich stredech, tam maj obcas moc velkej bordel.
No a co se sykavek tyce, ta to sou takovy ty spodni, okolo 4-5kHz... v ty prvni skladbe jsou tam casto, v druhy jednou za cas... dal sem to neposlouchal..
Mmno ony taky paskace nejsou na kazdodenni praci, spis jako koreni obcas nekdy. Treba tedka jsem pujcoval paskace sE RT a Beyer M160 mladymu Krausovi na nataceni ... a kluk co mu tam dela zvuk si strasne pochvaloval zvuk kdyz udelal z tech dvou M-S stereo. Ale presen rikal ze je to super ale jen do nekterejch pisnickej ze to urcite neni uviverzal.
Nicmene myslim, ze takovehle koreni dela nahravky zajimavymi ... a kdo by stal o nezajimave nahravky
.
Nicmene myslim, ze takovehle koreni dela nahravky zajimavymi ... a kdo by stal o nezajimave nahravky

Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Nedalo mi to a pár vteřin jsem rychle cosi zahalekal (prosím nekomentovat
) do AEA R88 (ve stereo modu) a do Horcha ... Je to hodně jiné, ale líbí se mi obojí, každé asi při jiné příležitosti ... Samozřejmě je třeba mít při poslechu na vědomí, že Horch je mono, na AEA se mi ale stereo mod libil na vokal více - jsou tam přidány cca 3dB od 2kHz výše
AEA R88
Horch
(obojí přes Forssell SMP-2 preamp)

AEA R88
Horch
(obojí přes Forssell SMP-2 preamp)