... ale no co ? DOnutil jsi me vstat a ji se podivat, presne staval 44.137,- Kc vc. DPH.designer píše:"puvodne staval kolem 40ti "
ale no..
Výběr mikrofonu pro zpěv + výběr předzesilovače
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Re: Výběr mikrofonu pro zpěv + výběr předzesilovače
Hanz píše: Finančně natom nejsem zrovna nejlíp, protože ještě nevydělávám a potřeboval bych poradit nějaký nejlevnější mikrofon v dobrém poměru "cena/kvalita".
Díky za všechny rady a názory
dobra rada nad zlatosafa píše:... predne, v jaky cene se chces pohybovat ? Treba sE Titan se ted vyprodava za nejakejch 17.000 a myslim, ze je to super mikrofon (puvodne staval kolem 40ti ) zvlast ted za ty penize.
hah, nejlevnejsi ... toho jsem si nevsim
Takze oprava nad zlato:
Nejlevnejsi true condenser co muzu nabidnout je novej entry model sE1000:
http://www.audiopro.cz/prodejni-katalog ... 1000a.html

Hraje na tu cenu bezvadne... navic ted je na nej zavadeci cena. Levnejsi jsou snad uz jen elektrety.

Takze oprava nad zlato:
Nejlevnejsi true condenser co muzu nabidnout je novej entry model sE1000:
http://www.audiopro.cz/prodejni-katalog ... 1000a.html

Hraje na tu cenu bezvadne... navic ted je na nej zavadeci cena. Levnejsi jsou snad uz jen elektrety.
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Cena je hodne zajimava a SE majky jsou rozhodne to lepsi z cinske produkce.
Mel bych ale obavu z te malomembrany u vokalu, aby to neznelo moc tence a presne.
A pak moje zkusenost s SE majky je ta, ze spise sedi lidem, kteri nemaji problem se sykavkami.
Pujcil bych si ho na testik, ale ted momentalne neni takovy majk v oblasti meho zajmu a take jsem prodal Oktavu MK319, takze nemam nic srovnatelneho, co bych proti nemu postavil.
Mel bych ale obavu z te malomembrany u vokalu, aby to neznelo moc tence a presne.
A pak moje zkusenost s SE majky je ta, ze spise sedi lidem, kteri nemaji problem se sykavkami.
Pujcil bych si ho na testik, ale ted momentalne neni takovy majk v oblasti meho zajmu a take jsem prodal Oktavu MK319, takze nemam nic srovnatelneho, co bych proti nemu postavil.
Proc by to melo znit tence a proc by to nemelo znit presne ? Ve velikosti membrany tohle opravdu neni, DPA, Schoeps, Neumann u tuzek, vsichni pouzivaji male membrany a jsou to bezvadny mikrofony. Pokud je potreba muzu k tomu prodat i deku
)), nebo na to narvat molitanovej winčus
.
Jinak klidne si ho pujc ... ted je ale na test v MusicStore takze az se vrati.


Jinak klidne si ho pujc ... ted je ale na test v MusicStore takze az se vrati.
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Spatne sis precetl, co jsem napsal. Naopak si myslim, ze to BUDE znit presne.
Zrovna tobe nemusim psat nasledujici radky, ale budiz. Treba se to bude hodit ostatnim
:
Malomembranove mikrofony se pouzivaji predevsim na nastroje a velkomembranove predevsim na vokaly.
Je samozrejme dost vyjimek.
Znam par lidi, co nahravaji vokaly na malomembrany a nastroje na velkomembrany, ale ve vetsine pripadu je to tak, jak jsem napsal vyse.
Rozdil je predevsim v rychlosti reakce kapsle, kde malomebrany jsou vyrazne rychlejsi a tim i davaji presneji, neutralnejsi zvuk. Jsou lide, kteri maji takovy zvuk radi i na vokaly, ale ja k nim nepatrim. Malomembrany diky sve rychle reakci a presnemu zvuku se vyborne hodi na nahravani nastroju s rychlym nastupem.
Pomaleji reagujici velkomembrany maji sklon pridavat ke zvuku urcite libive zabarveni, proto se s oblibou pouzivaji na vokaly.
Predem mam vuci tomuto SE predsudky, co se tyce vhodnosti na vokaly, ale muze samozrejme zajimave prekvapit.
Nutno ovsem mit na pameti, ze moje osobni preference jsou vokaly pod dekou
(jak jsi spravne napsal) - tluste stredy a mene vysek.
Zrovna tobe nemusim psat nasledujici radky, ale budiz. Treba se to bude hodit ostatnim

Malomembranove mikrofony se pouzivaji predevsim na nastroje a velkomembranove predevsim na vokaly.
Je samozrejme dost vyjimek.
Znam par lidi, co nahravaji vokaly na malomembrany a nastroje na velkomembrany, ale ve vetsine pripadu je to tak, jak jsem napsal vyse.
Rozdil je predevsim v rychlosti reakce kapsle, kde malomebrany jsou vyrazne rychlejsi a tim i davaji presneji, neutralnejsi zvuk. Jsou lide, kteri maji takovy zvuk radi i na vokaly, ale ja k nim nepatrim. Malomembrany diky sve rychle reakci a presnemu zvuku se vyborne hodi na nahravani nastroju s rychlym nastupem.
Pomaleji reagujici velkomembrany maji sklon pridavat ke zvuku urcite libive zabarveni, proto se s oblibou pouzivaji na vokaly.
Predem mam vuci tomuto SE predsudky, co se tyce vhodnosti na vokaly, ale muze samozrejme zajimave prekvapit.
Nutno ovsem mit na pameti, ze moje osobni preference jsou vokaly pod dekou

Nevim, co presne znamena slovo "hrubka".
V rychlosti jsem nasel par clanku, ktere tvrdi to same, co jsem napsal vyse.
Vetsi prumer znamena vetsi hmotnost a tim padem pomalejsi reakce membrany.
http://www.bedroom-recording.com/microphones.html
Smaller diaphragms will sound better on high frequencies, because the diaphragm can move faster. They sound a bit more detailed on the high range, but still good overall.
A larger diaphragm will also sound a bit fuller and warmer, due to the detail in the lower frequencies.
http://www.hometracked.com/2007/08/02/t ... selection/
Consequently, lighter diaphragms react quicker than heavier diaphragms to abrupt changes in sound energy. That is, they have a faster transient response.
Generally, we find the lightest diaphragms in small diaphragm condensers (SDC's) while large diaphragm dynamic (LDD) mics have larger moving-coil diaphragms. As such, SDC mics are more responsive to transients than LDD mics.
http://homerecording.about.com/od/micro ... _types.htm
Recording Cello/Upright Bass - You'll want a large-diaphragm condenser microphone. This is because, while the strings resonate quickly, the slower transient response of the large-diaphragm microphone will lend to better low frequency reproduction on these instruments.
http://mixguides.com/microphones/produc ... -new-0706/
Generally, the larger diaphragm of an LDC mic responds more slowly to transients than a small-diaphragm condenser's diminutive membrane does. But slower response is not necessarily a bad thing! Some small-diaphragm condensers are criticized for having too fast of a transient response, producing a glassy sound in some applications. An LDC mic, on the other hand, excels where the nuance of a condenser mic is called for but a slightly rounded attack is desired, as is usually the case when the user is recording vocals and/or voice-like instruments, such as cello and fiddle.
V rychlosti jsem nasel par clanku, ktere tvrdi to same, co jsem napsal vyse.
Vetsi prumer znamena vetsi hmotnost a tim padem pomalejsi reakce membrany.
http://www.bedroom-recording.com/microphones.html
Smaller diaphragms will sound better on high frequencies, because the diaphragm can move faster. They sound a bit more detailed on the high range, but still good overall.
A larger diaphragm will also sound a bit fuller and warmer, due to the detail in the lower frequencies.
http://www.hometracked.com/2007/08/02/t ... selection/
Consequently, lighter diaphragms react quicker than heavier diaphragms to abrupt changes in sound energy. That is, they have a faster transient response.
Generally, we find the lightest diaphragms in small diaphragm condensers (SDC's) while large diaphragm dynamic (LDD) mics have larger moving-coil diaphragms. As such, SDC mics are more responsive to transients than LDD mics.
http://homerecording.about.com/od/micro ... _types.htm
Recording Cello/Upright Bass - You'll want a large-diaphragm condenser microphone. This is because, while the strings resonate quickly, the slower transient response of the large-diaphragm microphone will lend to better low frequency reproduction on these instruments.
http://mixguides.com/microphones/produc ... -new-0706/
Generally, the larger diaphragm of an LDC mic responds more slowly to transients than a small-diaphragm condenser's diminutive membrane does. But slower response is not necessarily a bad thing! Some small-diaphragm condensers are criticized for having too fast of a transient response, producing a glassy sound in some applications. An LDC mic, on the other hand, excels where the nuance of a condenser mic is called for but a slightly rounded attack is desired, as is usually the case when the user is recording vocals and/or voice-like instruments, such as cello and fiddle.
taky zalezi na tom z jakyho materialu je kapsle... jestli je z kovu, tak bejva tenci (ale stejne tezka jako srovnatelna tlusta platova)
co se toho SE co byl za 40tis tyce... to mi pride jako hustota na cinu... za to uz poridis U87 z druhy ruky a este k tomu kabely, stojan a este muzes zajit na pivo
Posledni dobou nahravam reklamy jenom na KM76 (coz je malo membrana) a sem hodne spokojenej, nemusim skoro ekvalizovat, velky a otevreny to je... barva mi na to vubec neschazi. Ale obcas na nejakej zpev je lepsi kulatejsi zvuk to jo.
co se toho SE co byl za 40tis tyce... to mi pride jako hustota na cinu... za to uz poridis U87 z druhy ruky a este k tomu kabely, stojan a este muzes zajit na pivo

Posledni dobou nahravam reklamy jenom na KM76 (coz je malo membrana) a sem hodne spokojenej, nemusim skoro ekvalizovat, velky a otevreny to je... barva mi na to vubec neschazi. Ale obcas na nejakej zpev je lepsi kulatejsi zvuk to jo.
matucha: ano, ale kovova ma zase mensie vlastne tlmenie, takze, i ked so skreslenim, naberie aj najvyssie frekvencie... je to dost podobne porovnanie ako mylarovy a kovovy vyskovy reproduktor... samozrejme vyrobit dokonale planparalelnu, co najtensiu, ale dobre vodivu kovovu foliu je prave jadro pudla
... ja tahle prohlaseni strasne nerad vidim. Je to hrozne generalizujici a zavadi to strasne dogma. Cokoliv se da pouzit jakkoliv, na neco muze fungovat to, na neco ci nekoho nekoho zase ono... at si kazdej zkusi co ma. Timhle uz od zacatku IMHO nasazujes tem lidem klapky na oci a prece jednou z prednosti zvukare je chut vyzkouset cokoliv jakkolivfova píše:Malomembranove mikrofony se pouzivaji predevsim na nastroje a velkomembranove predevsim na vokaly.

... hehe, prijde mi, ze lidi (a u nas obzvlast) maji dneska z vysek panickou hruzufova píše: tyce vhodnosti na vokaly, ale muze samozrejme zajimave prekvapit.
Nutno ovsem mit na pameti, ze moje osobni preference jsou vokaly pod dekou(jak jsi spravne napsal) - tluste stredy a mene vysek.

Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz