Mix Mackie Onyx 1620+Firewire card od Mackie

Analogové a digitální mixy pro studio i živé hraní
Odpovědět
Uživatelský avatar
COBOLT
Příspěvky: 385
Registrován: 28 lis 2007 19:01

Mix Mackie Onyx 1620+Firewire card od Mackie

Příspěvek od COBOLT » 05 pro 2007 20:41

Zdravim do jake miry si myslite ze tento mix s F.W kartou je dobrym resenim pro zacetecniky co chteji poridit mix a kartu jestli nekdo mate zkusenosti jak to pracuje s seqvencery typu Logic,Nuendo,Cubase a jakej toma zvuk tak sem pisnete jestli jste se s tim setkali v praxi.Myslim si ze cena a reseni je vcelku fajn zvlaste pro mene movitee!!Dikyza INFO
Přílohy
Mackie.jpg
Mackie.jpg (27.24 KiB) Zobrazeno 1837 x
Mackie.jpg
Mackie.jpg (27.24 KiB) Zobrazeno 1837 x

Uživatelský avatar
COBOLT
Příspěvky: 385
Registrován: 28 lis 2007 19:01

Příspěvek od COBOLT » 05 led 2008 22:27

A jeste velice pekna recenze :Dakorat mi nejde do hlavy jak dotoho zakonponovat naky MIDI a pichnout oboje do jednoho meca?
Nenapada vas naky reseni??

http://www.prodance.cz/download.php?AnchorID=65

z
Příspěvky: 2
Registrován: 10 led 2008 17:24

Příspěvek od z » 10 led 2008 17:32

S kamarádem používáme Mackie 1680 (akorát větší verze) s fw kartou. Mix má dobré mikrofonní předzesilovače a zvuk, který z něho leze do kompu je dobrý. Je to určitě praktičtější řešení, pokud budeš nahrávat někde v terénu, např. akci, kterou s tím mixem nazvučíš. Na nahrávání používáme Cubase SX3, který s mixem nemá sebemenší potíže. Myslím, že je to mnohem lepší řešení než karta + předzesíky. odpadá spousta kabílků, traf a pod. Přitom komponenty v mackiem jsou kvalitní, takže nebude potřeba časem vyměnit předzesíky. Midi přes to bohužel nedostaneš a není jiná možnost, než koupit přídavnou zvukovku s midi.

Uživatelský avatar
loudspeaker
Příspěvky: 268
Registrován: 13 lis 2007 16:59

Příspěvek od loudspeaker » 10 led 2008 17:51

to cobolt: jen takove upozorneni.. myslim ze pres FW jde signal jen z mixu do cubase.. ne naopak!

ripper
Příspěvky: 285
Registrován: 23 úno 2007 10:31

Příspěvek od ripper » 10 led 2008 23:44

Presne tuhle kombinaci pouzivam - rad zodpovim jakekoliv dotazy. Osobne si myslim, ze je to dobry kus vybaveni, nejvic na nem cenim , ze lze 48V pustit do kazdeho XLR zvlast. Myslim, ze ma dostatek vstupu, prakticke jsou i Hi-Z vstupy pro kytary - ale POZOR, je potreba na ne davat opravdu dobry pozor, protoze v obvodech techto dvou vstupu neni zadny ochranny obvok, a tak se daji snadno odpalit - vymena v prodance stoji 1300 (doporucuju pouzivat vypinaci kabely). Jako nevyhodu vidim snad jen absenci MIDI (to je ale dneska malickost), nutnost ovladat hlasitost FireWire z pocitace a nepritomnost alespon nejakeho jednoducheho efektoru (cena by ale zase narostla). Pro zive zvuceni je skvely talk-back. Ja ho mam ale jen doma - spolu s 1616M je to zaklad meho domaciho studia.

Uživatelský avatar
COBOLT
Příspěvky: 385
Registrován: 28 lis 2007 19:01

Příspěvek od COBOLT » 12 led 2008 15:38

Diky,
jsem rad ze se nasli spokojeni users.Mix budu pouzivat jako konzoli pro DAW take na nahravani vokalu,syntu a mozna kamosum na nahravani akustickejch demicek a pri live.Myslim ze sem nekde cetl, ze signal lze posilat jak do mixu tak pres kartu zase zpet.Jestli jsem to spravne pochopil jak pises,,nutnost ovladat hlasitost FireWire z pocitace,,tak nebude mozne ovladat hlasitosti z mixu v DAW pouze jenom misi???

ripper
Příspěvky: 285
Registrován: 23 úno 2007 10:31

Příspěvek od ripper » 12 led 2008 19:34

COBOLT: Ano, bohuzel. Tohle je snad jedina vec, ktera mi na mixu opravdu hodne vadi - FireWire in (tj. to, co posila pocitac zpatky do mixu) ma jediny ovladaci prveke a to prirazeni na poslechovou sbernici - pravdepodobne vychazeli z toho, ze hlasitost se da vzdy nastavit u zdroje. Vim, ze mixy Phonic maji ovladani hlasitosti firewire, ale pokud mam volit mezi Phonicem (mel jsem 18FW MKI a 24FW MKII) a Onyxem, tak bych nikdy nevahal. Onyx ma nesrovnatelne lepsi zvuk, prestoze uz je (bohuzel) vyroben v Asii. Porad to neni katastrofa - ja master (tj. vystup) ovladam pres savli na MCU, ale existuji i jina reseni.

Uživatelský avatar
COBOLT
Příspěvky: 385
Registrován: 28 lis 2007 19:01

Příspěvek od COBOLT » 12 led 2008 19:46

NO tak to je opravdu skoda. Celej setup se mi kuli tehle veci o dost zkomplikuje, ale presto do nej pudu kdyz ten zvuk je dobrej.....bejt tam dat midi tak v tyhle kategorii byli prevalcovat spoustu konkurecnich vyrobku :D :) :wink:

ripper
Příspěvky: 285
Registrován: 23 úno 2007 10:31

Příspěvek od ripper » 12 led 2008 20:05

To mas pravdu. Ale MIDI interface dneska sezenes kolem tisicovky nebo jeste mene, takze neni co resit. Mimochodem, v Sonaru bezne nahravam 6 kanalu pri 2 ms latenci, coz je opravdu skvele. Ovladaci panel ma moznost dokonce 0,5 ms latence, coz zbytecne radeji nepokousim. Kdybys potreboval jakekoliv informace k mixu, nestyd se zeptat. Vim, jak je nekdy tezke se poradne neco dozvedet predem (pred koupi).

ripper
Příspěvky: 285
Registrován: 23 úno 2007 10:31

Příspěvek od ripper » 12 led 2008 20:11

I kdyz, ted me napada, ze jedna cesta s tim firewirem existuje - mix ma 3 sbernice: Main, 3/4 a monitorovaci (+sluchatkova podsbernice). FireWire (PC) jde vzdy do Main, takze pokud bys vsechny vstupy pustil do 3/4, zustane na faderu main vlastne jen FireWire a monitorovaci sbernici bys pak mohl pouzit jako hlavni - neni to elegantni, ale fungovat to bude dobre:)

Poklop
Příspěvky: 979
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 17 led 2008 14:34

5ešim právě u Onyxu jednu věc a to je, jak nastavit poměr zpěvákovi do sluchátek (hudba/jeho zpěv). S hudbou se moc hejbat nedá (jede z DAW takže jedině tam), tak zbejvá jen mic šavle ne?
Druhá věc je, že je škoda, že to neposílá po firewire i auxy. To znamená, že nemůžu hejbnout z hlasitostí nahrávání tak, aby se to neprojevilo u zpěváka. Příklad: zpívá sloku a pak najednou začne řvát. V tu chvíli jsou dvě možnosti. Bud to nazpívá zvlášť a nebo s tim hejbnu live. Když s tim ale hejbnu na gainu (což je jediný místo, kde se dá ovládat síla nahrávky, tak se to projeví i ve sluchátkách zpěváka. No možná to nevadí, já nevim, ale přijde mi to líto.
Přes AUX v režimu PRE by to bylo bez problémů - mohl bych regulovat sílu kdykoliv.

to ripper: koukám, že máš taky Axiom, já zkusil snad 20 typů a jedině tohle bylo použitelný.

ripper
Příspěvky: 285
Registrován: 23 úno 2007 10:31

Příspěvek od ripper » 17 led 2008 16:02

Poklop: souhlasim s tebou, ale zpevakovi muzes poslat do sluchatek Main, kde je vse az po savlich, takze hlasitost nahravaneho je porad stejna. Spis me stve ten absentujici potak pro hlasitost FireWire, to proste soudruzi moc nedomysleli... Ale da se s tim zit. On se da do PC poslat i Main, takze zalezi, co v nem nechas, je to tak v podstate falesny Aux (i kdyz samozrejme post-fafer). Tohle trapeni ale za ten obrovsky tok zvuku do PC stoji. Vzdy si reknu: vzpomen si na Phonic...

Axiom: souhlas, jsem s nim spokojen. Klaviatura je "best of plastacek".

Poklop
Příspěvky: 979
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 17 led 2008 16:32

no, člověk aby měl na to vysokou mixákovou školu :-))
ještě napadla malá prasárnička - vytáhnout z analogového PRE AUXu kabelem signál do druhý šavle a tam nastavit gain na "U", tim pádem by tam mělo bejt skoro nulový ovlivnění signálu a ten teprve nahrávat.
Já právě chci mít možnost hejbat s nahrávanou částí signálu tak, aby to neovlivnilo zpěvákovi poměry.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 17 led 2008 16:42

poklop: ja myslim ze chces od toho mixu, aby spolupracoval na kravine
hlasitosti si predsa pohodlne a neinvazivne osetris potom v nahravke. proste nastav gain na vreskot a hotovo...

Poklop
Příspěvky: 979
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 17 led 2008 17:00

kexik: no to se trochu mýlíš. slabě nahranej zpěv je dost naprd po kompresi, zvlášt v určitých typech skladeb. Čim blíž je nahrávka blíž k nule tím lépe.

Odpovědět