2x S-DJ80X šumění

Vše co má reproduktor a vydává zvuk, vč. příslušenství
Odpovědět
Tony Rocky Horror

2x S-DJ80X šumění

Příspěvek od Tony Rocky Horror »

Ahoj, předem říkám, že jsem amatér, tak se předem omlouvám za případné nepřesné termíny.

2 roky zpět jsem se dostal čirou náhodou k 2x S-DJ80X, zvuk a vše, kdyz to jde, je pro mě dostačující. Co ale není je to, že jeden z reprudkutorů šumí/drnčí/prdí. Je to jakoby jej rušil nějaký signal. Dělal to i druhý občas, ale zrovna ted nedělá, občas se stalo i že ani jeden z nich to nedělal, ale spíš jedu ty 2 roky jen na jeden reproduktor. Vyzkoušel jsem ruzné kabely, mám zvukovku M-audio air 192/4 přes usb, jelikož jsem myslel jestli mi to neruší zdroj od pc třeba, ale prostě už nevím. vadný reproduktor jsem vyloučil, jelikož pokud dám repro na ntb přes obyč cinch a 3,5 jack , tak fungují perfektně.

Nevíte co, popř. čím bych tohle mohl opravit? Už si nevím rady.

Předem děkuji za odpověď.

jammix

Re: 2x S-DJ80X šumění

Příspěvek od jammix »

Tak ..kto je teda vinník. Cez TRS chrčí ? .. cez RCA cinch nie? ..... môžu mať nejaké separátne súčiastky na vstupe. Nakoniec aj tak nepoviem nič iné ako zajdi si k serviskom.

Tony Rocky Horror

TRS jsem nezkoušel, jak říkam, jsem amatér. Ted kdyz o tom čtu, tak to zkusím a mělo by pomoci, dám vědět.

jammix

Příspěvek od jammix »

šumí/drnčí/prdí
To odpovedá odpálenému vstupu ..resp. nejakej súčiastke ..tipujem kondenzátor za 20cents . Tak servis to nakoniec bude treba .. len či to dokáže niekto servisovať bez výmeny celého plošáku.

Tony Rocky Horror

Tak TRS Nepomohlo, výsledek stejný. Zkusím tedy nějaký servis, ale bohužel v okolí o nikom asi nevím..

Tony Rocky Horror

Ještě jsem zapomněl zmínit jeden postřeh a to ten, že když zapnu nějakou hru, tak se to mnohem zhorší.. Tak jestli to může ruš třeba GPU či tak něco

jammix

Příspěvek od jammix »

vadný reproduktor jsem vyloučil, jelikož pokud dám repro na ntb přes obyč cinch a 3,5 jack , tak fungují perfektně.