Ahojte všichni .Jsem začátečník a potřeboval bych poradit jestli mám kapely k bednám ( Behringer A2031A) dobře zapojený.... co je symetrika chapu ok ale tady je vidět za pojení : http://www.mediacollege.com/audio/conne ... tereo.html
A já to mám stejně akorát podle knížky Praxe zvukové techniky ....tam je zase tak že na XLR je to stejné ale na Jacku mám černevý vlevo a bíly vpravo ..tak mám to dobře ? nemám to přefázovany ?? ale zdá se že to hraje normálně ...nebo to mám prohodit ?? Moc díky ...a sory za ten "amaterismus":)
http://vecerka1990.rajce.idnes.cz/nastenka/#jack.jpg
http://vecerka1990.rajce.idnes.cz/nastenka#xlr.jpg
mrkněte jestli to mám ok ???
Kabel k monitorům . Zapojení XLR- Jack
Kabel k monitorům . Zapojení XLR- Jack
Naposledy upravil(a) vecerka dne 05 lis 2013 18:00, celkem upraveno 1 x.
Re: Kabel k monitorům . Zapojení XLR- Jack
na tom obrazku to je spravne.. cize ak to mas prehodene , hraje ti to obratene .. ked mas ale oba kable otocene , tak moc velky rozdiel pocut nebudes .. horsie by bolo keby si mal jeden dobre a druhy otoceny ..
v kazdom pripade to zapoj , ako to ma byt .. nech je to na poradku
v kazdom pripade to zapoj , ako to ma byt .. nech je to na poradku

jj moc díkyy takže jen přehodit cerveny s bílym na tom jacku jo ,to xlr mám teda ok
( a jeste technický dotaz ... ted jak to mám obraceně co to zpusobuje ? Min basu ? horsi zvuk ?? Dikyyy
( a jeste technický dotaz ... ted jak to mám obraceně co to zpusobuje ? Min basu ? horsi zvuk ?? Dikyyy
tam je cierny modry cerveny .. biely tam neni 
teraz to mas otocene .. cize ked ma ist reprak von , ide dnu a naopak .. neni menej basov .. v podstate rozdiel nebudes pocut ..

teraz to mas otocene .. cize ked ma ist reprak von , ide dnu a naopak .. neni menej basov .. v podstate rozdiel nebudes pocut ..
jj bíly mám já na kabelu