ochrana reproduktorů (nejlepší poměr výkon-cena)
ochrana reproduktorů (nejlepší poměr výkon-cena)
Rád bych znal názory na optimální řešení pří potřebě ochrany páru aktivních repro. .-
Uvažuji o zařízení které dám mezi reprosoustavu a mixpult, abych
1) mohl nezávisle na mixpultu nastavit výstup reprostousav
2) ochráníl repro pred zničením
3) případně " vylepšil zvuk" v závislosti na umístšní v různém akustickém prostoru ( malý klub, domácí studio, otevřené prostranství.....)
zatím vím o těchto řešeních: kompresor / limiter
Behringer MDX2600 , cena cca 3500,-
(ale z Ulim jsou z minula špatné zkušenosti.....)
DBX 166 xl cena cca 7500,-
DBX 266 xl cena cca 4800,-
Alesis 3630 cena cca 4000,-
To jsou přibližné ceny nových zařízení.
Existuje i něco jednoduššího ve stereu ?
,........................................................
Pro detail uvádím konkrétní popis problému:
...Zvuk (Signál z CD nebo Gramofonů) pouštím přes dj mixpult rovnou do aktivních reproduktorů (které nemají žádné regulace, jen přímý vstup na zdroj signálu)
Pokud jsou reproduktory zapojeny do mixážního pultu do výstupu "master"
a ovladač masteru je nastaven asi na 50 % rozsahu, reprobedny již signalizují (červenou ledkou) přebuzení.
Já bych však rád dostal ovladač master na cca 90 % rozsahu (aby ledky na masteru mixu pořádně blikaly (pumpovaly). (což však v současnosti nelze protože bych "odpálil repráky" )
děkuji za Vaše názory a případná doporučení.... co používáte nebo jak by jste to řešili vy...
Uvažuji o zařízení které dám mezi reprosoustavu a mixpult, abych
1) mohl nezávisle na mixpultu nastavit výstup reprostousav
2) ochráníl repro pred zničením
3) případně " vylepšil zvuk" v závislosti na umístšní v různém akustickém prostoru ( malý klub, domácí studio, otevřené prostranství.....)
zatím vím o těchto řešeních: kompresor / limiter
Behringer MDX2600 , cena cca 3500,-
(ale z Ulim jsou z minula špatné zkušenosti.....)
DBX 166 xl cena cca 7500,-
DBX 266 xl cena cca 4800,-
Alesis 3630 cena cca 4000,-
To jsou přibližné ceny nových zařízení.
Existuje i něco jednoduššího ve stereu ?
,........................................................
Pro detail uvádím konkrétní popis problému:
...Zvuk (Signál z CD nebo Gramofonů) pouštím přes dj mixpult rovnou do aktivních reproduktorů (které nemají žádné regulace, jen přímý vstup na zdroj signálu)
Pokud jsou reproduktory zapojeny do mixážního pultu do výstupu "master"
a ovladač masteru je nastaven asi na 50 % rozsahu, reprobedny již signalizují (červenou ledkou) přebuzení.
Já bych však rád dostal ovladač master na cca 90 % rozsahu (aby ledky na masteru mixu pořádně blikaly (pumpovaly). (což však v současnosti nelze protože bych "odpálil repráky" )
děkuji za Vaše názory a případná doporučení.... co používáte nebo jak by jste to řešili vy...
podla mna dnesne nahravky maju dost natlacenu dynamiku na to, aby bola toto uplna kravina. co mas za zosilovac? dneska maju vsetky slusne koncaky pre PA limiter na vstupe... kupovat koli pouzitiu v ulohe limitera dbx?
ak ta trapi ze ti ledky nepumpuju po nulu tak uprav citlivost na vstupoch koncakov, byvaju tam trimre s napisom gain alebo tak nejak. mna osobne by to teda netrapilo (leda ze by sa mi dostal k mixu nejaky opilec a potiahol za master?)
ak ta trapi ze ti ledky nepumpuju po nulu tak uprav citlivost na vstupoch koncakov, byvaju tam trimre s napisom gain alebo tak nejak. mna osobne by to teda netrapilo (leda ze by sa mi dostal k mixu nejaky opilec a potiahol za master?)
- repro jsou3 pásmové aktivní Kirkseater monitor 150 Scala tak z 80 let :
(každé pásmo má svůj zesilovač)
Jsou to spíš monitory do studia ale ma jšpičkovej zvuk a na menší akci stačí. . dovnitř jsem ale nelezl neb jsem amatér. ...
Vzhledem k tomu že při DJ mixech se dost pracuje s frequencema,tu přidat výšky,tam středy... tam zas basy a tak dokola... (a pokud kolega DJ, nebo opilec, (nebo obojí v jedné osobě
neumí držet hladinu zvuku na rozumné míře tak je to průšvih... již se mi stalo, že středák začal trochu chrčet a byla nutná oprava.
Ale děkuji, myšlenka s úpravou koncaků repro je dobrá, možná realizuju.
Jde mi o levné a funkční řešení...
(každé pásmo má svůj zesilovač)
Jsou to spíš monitory do studia ale ma jšpičkovej zvuk a na menší akci stačí. . dovnitř jsem ale nelezl neb jsem amatér. ...
Vzhledem k tomu že při DJ mixech se dost pracuje s frequencema,tu přidat výšky,tam středy... tam zas basy a tak dokola... (a pokud kolega DJ, nebo opilec, (nebo obojí v jedné osobě

Ale děkuji, myšlenka s úpravou koncaků repro je dobrá, možná realizuju.
Jde mi o levné a funkční řešení...
Re: ochrana reproduktorů (nejlepší poměr výkon-cena)
... to uz bych radsi sahnul po DCX2496 ktery tohle elegantne resi.Mist píše: Behringer MDX2600 , cena cca 3500,-
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
to biscuit:
mix talkover nemá (stanton smx 501)
to Safa:
DCX2496 již stojí dost peněz a značka Behringer, to je věčné téma diskuzí.....
... o Alesis 3630 jsem také neslyšel nejlepší reference tak je favorit zatím ten DBX 266 xl
to Kexik:
mimochodem jsem tu na diskuzi objevil popis realizace tvé samovýroby Kompresoru.. .. dobrá práce... ještě to všem funguje?
mix talkover nemá (stanton smx 501)
to Safa:
DCX2496 již stojí dost peněz a značka Behringer, to je věčné téma diskuzí.....
... o Alesis 3630 jsem také neslyšel nejlepší reference tak je favorit zatím ten DBX 266 xl
to Kexik:
mimochodem jsem tu na diskuzi objevil popis realizace tvé samovýroby Kompresoru.. .. dobrá práce... ještě to všem funguje?

...no a ? (jak jste to rikali, Kexiku ? Flaming ?)Mist píše: ... a značka Behringer, to je věčné téma diskuzí.....
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz