Jaký notebook na nahrávání + mix do 25 tis.

Diskuse ohledně nákupů audiotechniky (mám si koupit X nebo Y)
pm44

Jaký notebook na nahrávání + mix do 25 tis.

Příspěvek od pm44 »

Ahoj,

jsem ve zvukařině úplný amatér, a proto můj dotaz bude možná působit hloupě.
Nějakou dobu nahrávám vokály (rap), zatím ale vždy ve studiích, kde jsem nic neobsluhoval já. Rozhodl jsem se, že bude lepší naučit se nahrávat sám.
Rozhodl jsem se pro mikrofon : https://kytary.cz/lewitt-lct-240-pro/HN170440/
Zvukovou kartu zatím vybranou nemám.

Dotaz zní, jaký notebook byste mi doporučili, když budu primárně používat FL Studio a chci se naučit mixovat zvuk v CUBASE. Maximální cenový strop je cca 25 tisíc. Pokud by ale na tohle základní nahrávání stačil levnější a nějakou dobu by vydržel, budu rád.

Nějaký tip na nejlepší volbu?

Díky moc.

Pytkin
Moderátor

Re: Jaký notebook na nahrávání + mix do 25 tis.

Příspěvek od Pytkin »

na rap neni lepsi logic ?

biscuit
Vybavení

Příspěvek od biscuit »

ted jsem te pytkin moc nepochopil, teda :-) ja mel doted za to, ze jde spis o to, co komu sedne, nez jakej styl jede (pri vyberu sw).

pm44: nez na nb bych se v prvni fazi soustredil na zvukovku a dal si pozor, aby mela phantom pro ten kondik, co sis vybral.
nb, kdyz mas takovejhle budget, vybirej proste pragmaticky - co nejlepsi procesor, dostatecna ram, ssd... proste parametry + znacka, ktera v tobe vzbuzuje duveru.

Kermitak
Moderátor

Příspěvek od Kermitak »

Na znacku bych se vykaslal, stejne je to kus od kusu a v tyhle cenovy je to vsechno plus minus na jedno brdo imho. Takze bych nekam zasel, osahal si to a vybral to nejvykonnejsi co tam budou mit, co ti sedne i ergonomicky (LCD, klavesnice, pripadne vaha, pokud to pro tebe hraje roli), proste jak pise biscuit. Urcite chtej SSD. K tomu nejakej Scarlett, Audient iD nebo neco podobnyho a nahravej ;)

matucha

Příspěvek od matucha »

Plus si projdi recenze na to co te zaujme. Na odhaleni veci co nejsou zrejmy v obchode.