Maschine MK3 software
- Greyhound90
Maschine MK3 software
Dobrý den,
mám následující dotaz : uvažuji o koupi Maschine MK3 a chtěl bych se zeptat, zda jej lze plnohodnotně provozovat při spojení s PC aniž bych musel do něho nainstalovat knihovnu Komplete, neboť pro ni na PC nemám dostatek prostoru?
Děkuji za odpověď.
mám následující dotaz : uvažuji o koupi Maschine MK3 a chtěl bych se zeptat, zda jej lze plnohodnotně provozovat při spojení s PC aniž bych musel do něho nainstalovat knihovnu Komplete, neboť pro ni na PC nemám dostatek prostoru?
Děkuji za odpověď.
Re: Maschine MK3 software
můžeš a navíc si po instalaci můžeš promazat i knihovnu samotný maschine (třeba kdybys tam našel obsah, který nepotřebuješ).
- Greyhound90
biscuit: Moc děkuji za odpověď! Takže sám engine Maschine má v sobě zvuky, které mohu používat, aniž bych musel instalovat další zvukové knihovny? Omlouvám se za možná stupidní dotaz, ale jsem v tomhle úplný nováček. 

maschine je samostatnej nástroj s vlastní, poměrně obsáhlou, knihovnou zejména samplů bicích. to je základ (sampler). ale těch možností má obrovský množství - může bejt standalone (a hostovat další vst i vsti), nebo bejt sám vsti pluginem. doporučuju najít si čas a prostudovat důkladně a od začátku videa od ni na téma maschine, jinak se v tom taky můžeš docela dobře ztratit.
- Greyhound90
Nakonec ne. Dát 14 000,- za hračku, která umí produkovat elektronické zvuky dávno provařené mi připadá hloupé. Rozhodně nedoporučuji.
to je blábol. míra provařenosti záleží jen a jen na tobě a na tvojí kreativitě. jestli si myslíš, že si koupíš něco, co za tebe bude "dělat" originální, dříve neslyšené a zároveň skvěle znějící "zvuky", jsi úplně pomílenej.
maschine je profesionální a megabohatě vybavenej nástroj, kterej poskytuje obrovskou míru inspirace a téměř nevyčerpatelnou zásobu materiálu pro tvorbu. nazvat ho hračkou je jen důkazem prakticky nulového chápání principu věcí.