Sluchátkový zesilovač

Diskuse ohledně nákupů audiotechniky (mám si koupit X nebo Y)
Odpovědět
Malina

Sluchátkový zesilovač

Příspěvek od Malina » 05 bře 2014 14:29

Dobrý den,

nejsem žádný velký odborník na audio, a tak se obracím na Vás zkušenější jestli by jste mi neporadili a nepomohli.
Mám sluchátka Sennheiser HD 449 a chci si k nim pořídit audio zesilovač.

Info o zvukové kartě v pc je:
• Realtek® ALC1150 Codec
- 7.1-Channel High Definition Audio

Vše používám na poslech a to sice věcí jako Led Zeppelin, Clapton, Genesis, Pink Floyd atd..
Tak jaký pořídit a jaký to bude mít vliv na poslech?

Předem moc díky za rady!

A jestli to pomůže, tak karta je na desce, a to sice zde: http://www.czc.cz/msi-b85-g43-gaming-in ... 62/produkt

biscuit

Re: Sluchátkový zesilovač

Příspěvek od biscuit » 05 bře 2014 16:44

neni vyhodnejsi koupit si radeji slusnejsi zvukovou kartu, ktera by navic disponovala i sluchatkovym vystupem?

jazzym

Příspěvek od jazzym » 05 bře 2014 19:00

p Malina.. kde prameni vaša nespokojosť s muzikou, ktoru počuvate v PC ,. pocuvate MP3ojky?
pokial ano ani pri 320kB/s netreba lepši sluchatkovy zosilnovač. .
ak mate vazny zaujem a audio ide z PC cez hdmi, tak si kupte lepsi AV receiver a mate sluchatkovy aj iny zosilnovac to sa pre vas oplati viacej jak nejaka externa zvukovka ..si myslim

Malina

Příspěvek od Malina » 05 bře 2014 20:03

Děkuji za info. Spíše mne zajímalo jestli je možné ten zážitek ještě zlepšit.
Jestli dovolíte ještě jednu otázku, jak je to s poslechem třeba na cestách? Jak dosáhnout dobrého, lepšího zvuku?

jazzym

Příspěvek od jazzym » 05 bře 2014 23:15

taky monitoringovy sluchadlovy zosilnovač by nevyhovoval ? .. simuluje to prehravanie Vašej -našej muziky v roznych prostrediach. :roll:
http://global.focusrite.com/usb-audio-i ... box/images
Obrázek

Emilio

Příspěvek od Emilio » 07 bře 2014 15:50