bodyia - Space Journey
ved na to som narazal. +ale na fakt ze doniest takyto matros do studia, tak to profik zmiesa raz dva a ze sa s tym clovek nemusi nutne trapit, ak nechce, alebo sa neciti. to je tiez fakt...peteness píše:kaxik: jo tak to jo, to je samozrejmost. A dalsi dulezita vec a to uz zvlada malokdo, jsou kompresory.........Bodyia se s temahle vecma evidentne moc nemaluje........nic ve zlym, ale je to tak
Nic proti ale
Nechapu jednu vec. Jak nekdo kdo ma doma takove krasne nastroje muze delat takovy srot.
Chapu ze kazdy ma odlisne nazory na music ale tohle je brak a jeste hnusnej. Nechapu proc se tim jeste chlubis?
Chapu ze kazdy ma odlisne nazory na music ale tohle je brak a jeste hnusnej. Nechapu proc se tim jeste chlubis?
Čau, díky moc za odezvy - těší a překvapuje mě zároveň, že jsem se snad konečně trefil do nějakého všeobecného vkusu a přitom nemám pocit, že se jedná vyloženě o komerční produkt:-).
Ad úpravy signálu: Pro mě je nejschůdnejší a nejlepší řešení už primární zvuk doeditovat tak, abych s ním pak už nemusel nic moc dělat. Nástroje jedou do analogovejch mixů (Uly2642 a Uly1602), kde je do dvou efektovejch stop zapojenej t.c.electronic M300, ekvalizace jednotlivých stop minimální, komprese pouze u Prophecy s tranzistorovým distortionem a to hlavně kvůli noise-gate (Uly mdx2200). Kompletní výstup z mixu nahrán do SF, aplikován Ultramaximizer+, preset 16bit Final Master, threshold -3dB. To je všechno.
Mně se tento oldschool AA(D)D režim záznamu osvědčuje, zkoušel jsem i běžnou metodu smíchání stop přímo v počítači (v Logicu) a výsledek má sice širší stereo, ale je o o poznání méně hutný, mám zlý pocit, že každý aplikovaný DX/VST efekt bere zvuku něco ze síly.
Electric: Jasně nováčku, bezejmenný útok je nejsnazší. Ale určitě máš právo na názor stejně jako já. Nemyslím si, že jsem geniální, stejně tak ale nemohu souhlasit s absolutním odmítnutím mojí hudby, to bych nejspíš podrazil sám sebe a i ty krásný nástroje, co mám kolem sebe. A proč se tím "chlubím"? Protože jakožto one-man-show potřebuju určitou dávku zpětný vazby, abych se ujistil, že to ještě má cenu.
Ad úpravy signálu: Pro mě je nejschůdnejší a nejlepší řešení už primární zvuk doeditovat tak, abych s ním pak už nemusel nic moc dělat. Nástroje jedou do analogovejch mixů (Uly2642 a Uly1602), kde je do dvou efektovejch stop zapojenej t.c.electronic M300, ekvalizace jednotlivých stop minimální, komprese pouze u Prophecy s tranzistorovým distortionem a to hlavně kvůli noise-gate (Uly mdx2200). Kompletní výstup z mixu nahrán do SF, aplikován Ultramaximizer+, preset 16bit Final Master, threshold -3dB. To je všechno.
Mně se tento oldschool AA(D)D režim záznamu osvědčuje, zkoušel jsem i běžnou metodu smíchání stop přímo v počítači (v Logicu) a výsledek má sice širší stereo, ale je o o poznání méně hutný, mám zlý pocit, že každý aplikovaný DX/VST efekt bere zvuku něco ze síly.
Electric: Jasně nováčku, bezejmenný útok je nejsnazší. Ale určitě máš právo na názor stejně jako já. Nemyslím si, že jsem geniální, stejně tak ale nemohu souhlasit s absolutním odmítnutím mojí hudby, to bych nejspíš podrazil sám sebe a i ty krásný nástroje, co mám kolem sebe. A proč se tím "chlubím"? Protože jakožto one-man-show potřebuju určitou dávku zpětný vazby, abych se ujistil, že to ještě má cenu.
Prestoze tenhle typ muziky opravdu nemusim, tak musim rici, ze se mi to docela libilo. Je to svezi, vzdusne a rozhodne to neni jednotvarne, coz tahle muzika pro me casto byva.
Jen bych tam osobne jeste nekde doplnil nejakou vypln - dlouhe synth tony a obcas mezi nimi prejit pres modulacni kolecko (takove to kvakani). Prijde mi totiz, ze vsechny nastroje jsou prilis sekane. Na druhou stranu by to asi chtelo jen nekde, aby to nebylo preplacane.
A pak mam take rad klasicke nastroje, takze neco takoveho bych tam zamontoval. Mozna by ty bici nemusely byt celou dobu technove, ale mohla by tam parkrat zaznit hajtka, nebo by tam mohlo byt par tonu klasickeho piana, aby se to ozvlastnilo.
Tak bych si to upravil ja, aby mi to vic zilo. Ale kazdy ma jine preference.
Souhrne je to fakt dobre.
To Electric: Kritizovat umi kazdy. Radsi udelej sam neco poradneho, nez totalne stirat praci druhych.
Jen bych tam osobne jeste nekde doplnil nejakou vypln - dlouhe synth tony a obcas mezi nimi prejit pres modulacni kolecko (takove to kvakani). Prijde mi totiz, ze vsechny nastroje jsou prilis sekane. Na druhou stranu by to asi chtelo jen nekde, aby to nebylo preplacane.
A pak mam take rad klasicke nastroje, takze neco takoveho bych tam zamontoval. Mozna by ty bici nemusely byt celou dobu technove, ale mohla by tam parkrat zaznit hajtka, nebo by tam mohlo byt par tonu klasickeho piana, aby se to ozvlastnilo.
Tak bych si to upravil ja, aby mi to vic zilo. Ale kazdy ma jine preference.
Souhrne je to fakt dobre.
To Electric: Kritizovat umi kazdy. Radsi udelej sam neco poradneho, nez totalne stirat praci druhych.