K.I.D.S.
Re: K.I.D.S.
Libi se mi to, po vsech strankach dobre udelany. Ad aditional mastering, no je to minimalne matouci.
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Re: K.I.D.S.
Jde to, jen je potreba sledovat co se deje pri souctu, hlavne v basech oblast 30-300 Hz. U nekterych kopaku jsem mel HPF na 90 Hz a primichaval jsem jen oblast 100-200 kvuli uderu a pak az vejsky pro zdurazneni attaku. Nekde jsem podpiral kopak v celym frekvencnim spektru. V pisnicce Don t Walk Away, jsem original kopak co jsem dostal pretrigeroval jinym samplem, protoze original neobsahoval "hmotu" kterou jsem potreboval o trosku vic podporit.dendy píše:ecson: uff, klobuk dole, to by som nepovedal ze sa vobec da k vyslednemu mixu primiestat este raz ta ista stopa s kopakom a vyladit to tak ze sa to nikde fazovo nebije!! ja som sa o to kedysi pokusal, ale moc uspesne to nedopadlo... parada!
Diky : ) Vim ze tvuj mix hral dobre. Neil Douglas me prekvapil ze jeho mix byl hodne "hodnej / neprubojnej" nejen v tech kopacich ale i v celkovym vyrazu pisnicek. To ja samo hodne individualni jak to kdo cejti, jen mi prislo ze ta muzika byla vic naslapla nez jak ji pak michal. Ale kazdopadne i pres to tahle Sunshine deska hraje podstatne lip nez ta predchozi, takze to beru jako kladnej posun. Zasadni ale tak jako tak je, ze hudebni obsah funguje supr a o tom by to melo bejt : )velvet píše:nuže když už Ecsone upřesňuješ tak já ještě zpřesním upřenění, a sice, že s věcmi, které jsem míchal já jsi to provádět nemusel
a dodám, že u těch ostatních to fakt pomohlo jako svině!
Tyto věci se při masteringu občas skutečně provádí, Jirka by teď tu metodu mohl pojmenovat podobně jako John Vestman začal šířit tuším "Separation mastering"