Mind Warp - Spirited Away
Mind Warp - Spirited Away v2
03m:51s l 7421 KB l MP3 256 kbps l 150 BPM
Dream Beat...lehce inspirováno jedním japonským animákem....
Budu rád za komentáře...
Mind Warp - Spirited Away
Mind Warp - Spirited Away
Naposledy upravil(a) Jindy2 dne 16 kvě 2008 15:35, celkem upraveno 1 x.
kde je kopák ? slyším jen bassu...Ten snar bych možná nějak líp vyekvalizoval taky mi moc nesedí, bicí se mi celkkově moc nelíbí i když v pasážích hlavního motivu mají celkem grády ale chybí jim pořádnej sound a ten kopák... některý přechody docela drhnou teda působilo to na mě tak hned při prvním puštění ted když už to hraje asi po 10té to už taky moc nevnímám...jinak vyzdvihuju hlavně ten hlavní motiv společně s tou částí co hraje před ním mezihra se mi moc nelíbí...ber mě s rezervou 

díky za komentář...zase ten kopák (on tam ale je), už mě vážně štve, musim změnit bicí software, takhle to dál nejde...on prostě při větších spodcích okolo a větší polyfonii zaleze...no, můžu na celé bicí zkusit hodit kompresor, ten je nakopne, ale možná zase až moc...
čekal jsem, že to bude někomu drhnout a nebude se líbit ta mezihra, myslel jsem jí jako takový odpočinek, asi se tam nehodí...
tak alespoň že se ti něco líbí, s hlavním motivem a tím před tím bylo hodně práce, tak je to snad ok...
čekal jsem, že to bude někomu drhnout a nebude se líbit ta mezihra, myslel jsem jí jako takový odpočinek, asi se tam nehodí...
tak alespoň že se ti něco líbí, s hlavním motivem a tím před tím bylo hodně práce, tak je to snad ok...
toxin: no zřetelnej je, ale ne ve všech pasážích...mám bassreflex vzadu a ještě k tomu ty bedny nejsou úplně u stěny - jinak kopou víc...
je to problém těchhle akustických bicích...jakmile udělám bicí elektronický, tak ty už jsou slyšet vždycky - jako třeba v Panta Rhei, Carpe Diem, tam jsou kopáky tučný...
s akustickými kopáky má problémy i kámoš, který nahrává reálné bicí, prostě je to problém...
a vůbec, teď občas poslouchám nějaké věci od Queen a v téhle hudbě tedy také nějak kopák taky moc neslyším (také akustické bicí), jak v kterých skladbách...vždycky mi tam ale subjektivně také převládá snare, tak nevim...
hlavně mě vůbec nějak nebaví dělat bicí, přechody a tyhle věci...baví mě akorát sázet noty u nástrojů a u mě bicí nejsou nástroj, to jsou prostě bicí, rytmus, nemám je rád...
no teď už se v tom hrabat nebudu, non-stop to dělat od rána mi stačilo...jdu si dát Futuramu
je to problém těchhle akustických bicích...jakmile udělám bicí elektronický, tak ty už jsou slyšet vždycky - jako třeba v Panta Rhei, Carpe Diem, tam jsou kopáky tučný...
s akustickými kopáky má problémy i kámoš, který nahrává reálné bicí, prostě je to problém...
a vůbec, teď občas poslouchám nějaké věci od Queen a v téhle hudbě tedy také nějak kopák taky moc neslyším (také akustické bicí), jak v kterých skladbách...vždycky mi tam ale subjektivně také převládá snare, tak nevim...
hlavně mě vůbec nějak nebaví dělat bicí, přechody a tyhle věci...baví mě akorát sázet noty u nástrojů a u mě bicí nejsou nástroj, to jsou prostě bicí, rytmus, nemám je rád...
no teď už se v tom hrabat nebudu, non-stop to dělat od rána mi stačilo...jdu si dát Futuramu

Celkovej "námět" se mi líbí, ale opět si musím postěžovat na harmonicko-melodickou část... Chvílema to vždycky jde, člověk zhruba ví co přijde, ale máš tam takový trochu drsný harmonický změny, který se mi nezdaj optimální. Možná bych si zvykl, ale u mě funguje analýza na první poslech. Škoda, jinak fajn.
delay: díky za koment...
největší skok je když najede ten hlavní, nejzřetelnější piánový motiv, kterým to i končí...to je právě takový skok, který asi nikdo nečeká - to je nejspíš výhoda i nevýhoda zároveň...
dneska se v tom určitě budu ještě hrabat, je to můj velký projekt a pokusím se tyhle přechody zjemnit + tyhle změny nějak lépe napojit pomocnými přechodovými fill notami, snad to dokážu, budu se snažit...
největší skok je když najede ten hlavní, nejzřetelnější piánový motiv, kterým to i končí...to je právě takový skok, který asi nikdo nečeká - to je nejspíš výhoda i nevýhoda zároveň...
dneska se v tom určitě budu ještě hrabat, je to můj velký projekt a pokusím se tyhle přechody zjemnit + tyhle změny nějak lépe napojit pomocnými přechodovými fill notami, snad to dokážu, budu se snažit...
Druhá verze s opraveným (více slyšitelným) kopákem je zde:
Mind Warp - Spirited Away v2
(Tentokrát jsem se rozhodl ponechat původní verzi pro porovnání)
Mind Warp - Spirited Away v2
(Tentokrát jsem se rozhodl ponechat původní verzi pro porovnání)