Nieco jednoduche
Nieco jednoduche
Nazdar. Ako novy clen by som sa chcel predstavit a asi najlepsie to bude neakou jednoduchou skladbou skor ako zacnem "kritizovat" inych. Niesom ziaden muzikant a hudba je len konicek (jeden z niekolkych), ktory robim vo colnom case. Robim to uz neaky piatok, ale stale som daleko od skutocnej produkcie a ostava toho este vela naucit sa. Ako ukazku som vybral "muziku", ktoru som urobil pre video, ktore som zostrihal pre mojho brata. Zobral som niekolko fotografii, ktore som trochu rozhybal a zostrihal do kratkeho videa a nasledne dal dokopy zvukovu stranku.
Video vytvorene pomocou Davinci Resolve, Affinity Photo. Hudba FL Studio, zoznam pouzitych nastrojov v popise videa.
Re: Nieco jednoduche
Tak to si mi to teda riadne nalozil.
Aj tak vdaka za pozretie.

Neni co jineho k tomu dodat, evidentne jsi s tim stravil spoustu casu, a svuj ucel to splnilo. Za me dobry 

Fajn prácička!
První dva akordy mně připomínají nějaký song z desky Buena Vista Social Club.
Mně se nechce v neděli v tom nějak vrtat a včera se mně nechtělo dvojnásobně.
První dva akordy mně připomínají nějaký song z desky Buena Vista Social Club.
Mně se nechce v neděli v tom nějak vrtat a včera se mně nechtělo dvojnásobně.
prijemne, tak po zvukovej ako aj po obrazovej stranke
ze jednoduche,podla mna je toto praca velmi talentovaneho genia,tvorba film scores je podla mna najtazsia vec z celej hudobnej rise,tu nestaci sa len naucit zakladne prvky daneho stylu,na toto sa musi clovek narodit
chlape je to genialna praca,zvuk je brutalne cisty a kazda sekunda skladby vyvolava silne emocie,vidno ze si velmi nadany
chlape je to genialna praca,zvuk je brutalne cisty a kazda sekunda skladby vyvolava silne emocie,vidno ze si velmi nadany
Fotky pjekne! To su fakt iba fotky s postprocesom, alebo aj nejake videa ? Skoda, ze su tak nesurode. Niekedy horizont hore, potom zase dole...
K hudbe za mna toto:
1/ ten zvuk - ja viem, clovek ked objavi plug-iny, tak je z toho hotovy.