Orbbiss - Naivní podkresová hudba

Vaše produkce a názory na ní, české a slovenské elektronické kapely a projekty
Orbbiss Music

Orbbiss - Naivní podkresová hudba

Příspěvek od Orbbiss Music »

Dobrý večer,

Rád bych Vás požádal o zpětnou vazbu na můj malý "projekt" s názvem Orbbiss, na kterém již třetím rokem pracuji a brzy ho ukončím. Chtěl bych se do budoucna věnovat něčemu poslouchatelnějšímu a propracovanějšímu. Orbbiss je pouze taková naivní podkresová hudba.
Moc by mě ale zajímal Váš upřímný názor. Uvítám jakoukoliv zpětnou vazbu, pozitivní i negativní :))

Děkuji a přeji pěkné svátky

https://open.spotify.com/artist/3NsnQtw ... u15zxX2qsA

https://www.youtube.com/channel/UC3nl9T ... Kx8p2zm4vQ

tony9

Re: Orbbiss - Naivní podkresová hudba

Příspěvek od tony9 »

Mně se to líbí muzikálně i zvukově.

Nejsem odborník na tenhle žánr.
Proč se to víc nechytá třeba na Youtube nevím. To co jsem slyšel byly fajn oddechovky.

Možná si pořádně poslechnu pár věcí po vánocích a pak k tomu napíšu víc.
To co jsem napsal teď je první dojem ze zběžného poslechu.

Taky přeji krásné svátky.

IvanB

Příspěvek od IvanB »

Dal by som ruku do ohňa, že som sa pred pár týždňami k tvojej tvorbe vyjadroval v podobnom vlákne od teba , ktoré ale už neviem nájsť... zvláštne :? Ale asi sa mýlim, lebo tu si zakladal zaručene "poslední téma, kam si chtěl směřovat veškeré příspěvky ohledně tvojí hudby" post413317.html#p413317 :mrgreen:

Orbbiss Music

Pro IvanB... Nene. Zvláštní to není :) Požádal jsem o odstranění příspěvku, protože jsem ho kompleně celý špatně napsal. Zněl hodně divně. Tento je přesný a taky poslední :)

IvanB

Příspěvek od IvanB »

Aha, tak ak dovolíš, ja už nebudem plytvať svojim časom a nebudem už tvoju hudbu hodnotiť po druhý krát, nakoľko som to už spravil s dobrým úmyslom a myslím, že aj celkom konštruktívne. Ale chápem, PR musíš viesť správnym smerom, aby to tvojej hudobnej kariére neuškodilo…

Pekné sviatky.

Fractal

Příspěvek od Fractal »