Tanky :)
-
Brenda Walsh
- Příspěvky: 221
- Registrován: 04 říj 2007 11:21
Re: Tanky :)
Vim že neni prdel udělat takovejdle zvuk jen s kontaktem, nebo s čim si to dělal, ale tohle mi zní tak trochu "general midi". Prostory jsou takový nudný a suchý, a klidně bych si trochu pohrál s i nějakou saturací nebo speaker simulací, lehce oživující ty sterilní stringy.
Re: Tanky :)
no je to EWQL Gold, to uz je nahrate v priestore, ale mas pravdu, urobit take rychle marcatto slaky je problem. akurat rozmyslam ci to trocha nezamaskujem s brass section alebo este skusim Vitousa.
inak efektovat orchestralne veci, to chce dost odvahy, maximalne malinko EQ
inak efektovat orchestralne veci, to chce dost odvahy, maximalne malinko EQ
-
Brenda Walsh
- Příspěvky: 221
- Registrován: 04 říj 2007 11:21
Re: Tanky :)
nemyslel sem přímo efektovat, ale tyhle nasamplovaný orchestry zněj dost sterilně, tak to hodit trochu směr stará filmová hudba, pač tam je to kolikrát dost špatná kvalita zvuku ale má to sílu. Zkusit to poslat na bus se speaker simulátorem a saturací, kterejma uděláš takovej ten "old radio sound" A ten zkusit trochu přimíchat k tomu původnímu. Ušpinit to. Lepší špinavý než sterilní )))).
Re: Tanky :)
Neblbnite s efektovanim, jedine, co tomu chyba je vyeditovat a vytlacit partituru a nahrat s orchestrom. 
Aranžovanie, tvorba a nahrávanie hudby.
Re: Tanky :)
no ale EWQL neni taky zly, len v mixe su trocha problemy s tou tvojou sterilitou, ale kazdopadne dik za tip, oskusam, len aby to potom neznelo ako mellotron z Oxygene
)) tak zase planujem tohto roku nasetrit na Symphobiu, mam na tu kniznicu velke odporucania.
-
emah
Re: Tanky :)
to vsetko okolo asi hlavneho motivu v prvej tretine ma na lepsi hlavny motiv ako ten co si pouzil...
prilis pocut klavesami hrane slaky atd...
pekne zaspineny zvuk old orchestra by to chcelo... makucky
ale nahrat, nie z kompu.
a zmenu hlavnej temy ako som pisal
inak pecka! klobuk dole
oproti tomu co sa tu pastuje je toto l'apress midi d'une faune od claude debussy .
prilis pocut klavesami hrane slaky atd...
pekne zaspineny zvuk old orchestra by to chcelo... makucky
a zmenu hlavnej temy ako som pisal
inak pecka! klobuk dole
oproti tomu co sa tu pastuje je toto l'apress midi d'une faune od claude debussy .
Naposledy upravil(a) emah dne 28 čer 2011 10:49, celkem upraveno 1 x.
Re: Tanky :)
Něco tomu chybí......
Zvukově je to skutečně sterilní, nicméně možná by se to vychytalo jen lepším mixem. Ty dechy jsou dost v pozadí a aby to mělo orchetrální punc, některé orchestrální nástroje mi tam chybí. I basové nástroje jsou trochu utopené. Jinak v tom potenciál je a když si budeš ještě nějakou dobu hrát, tak by to mohlo být velmi dobrý. Ono totiž práce s virtuálním orchestrem je mnohem náročnější než-li s živýma muzikantama
Když pracuji s midi orchestrem, vždy se snažím to oživit nějakým živým instrumentem.
Re: Tanky :)
ale tak od "general midi" to ma daleko .. urcite by chcelo sa vyhrat s dynamikou .. a perkusie mi pridu dost umele ..
Re: Tanky :)
Pytkin perkusie su zive, New York Percussion Studio library, obcas ich pouzijem ked moje aranze su umele 
uz makam so Symphobiou, skusal som aj Vitousa, ale bezpredmetne, zivych huslistov budem moct az neskor...
uz makam so Symphobiou, skusal som aj Vitousa, ale bezpredmetne, zivych huslistov budem moct az neskor...
Re: Tanky :)
demsky : no vidis ako mozu sivi bubenici zniet umelo , ked je vsetko ostatne umele .. inak ja mam strasne rad slaky KIRK HUNTER ..
Re: Tanky :)
Pytkin dik za tip, myslis tieto?
http://www.kirkhunterstudios.com/audiodemos.html
podla mna tiez zneju umelo takze ziadna vyhra, ale bohvie co pusta Hans Zimmer ako showcase sceny reziserom, ked nahrava zivy orchester urcite pouziva mraky preampov kedze tie slaky su skoro na maximum volume.
http://www.kirkhunterstudios.com/audiodemos.html
podla mna tiez zneju umelo takze ziadna vyhra, ale bohvie co pusta Hans Zimmer ako showcase sceny reziserom, ked nahrava zivy orchester urcite pouziva mraky preampov kedze tie slaky su skoro na maximum volume.
Re: Tanky :)
Zivost perkusiam doda, ak midi nahras na padoch, alebo klavesach. Dynamika je potom prirodzenejsia.
Nesmie sa to ale vykvantizovat na 100% - sterilnost tiez eliminuju aj nepresnosti - napriklad ked sa v gradacii zbrndlicek popozenie tempo.
Menej komfortny sposob je nahrat audio pomocou paliciek a nasledne to vytrigerovat do midi.
Nicmene, vo flashovej hre tato hudba funkciu splni - ved Medal of Honor atmosferu to ma - a podla mna tam nebude posobit rusivo.
Nesmie sa to ale vykvantizovat na 100% - sterilnost tiez eliminuju aj nepresnosti - napriklad ked sa v gradacii zbrndlicek popozenie tempo.
Menej komfortny sposob je nahrat audio pomocou paliciek a nasledne to vytrigerovat do midi.
Nicmene, vo flashovej hre tato hudba funkciu splni - ved Medal of Honor atmosferu to ma - a podla mna tam nebude posobit rusivo.
Re: Tanky :)
dik za tipy, este co sa tyka Kirka, tak tu mam odpoved jedneho z TOP game composerov:
Martin,
Kirk Hunter is quite bad.
I suggest you to use as main sound:
LASS (wonderful detailed Staccatos/Spicatos) Layer both for more power.
or
Hollywood Strings
Mix with this:
Symphobia 1&2 Staccatos or the new Albion for more "body"
Make sure you use LASS supplied IRs with a good convolution reverb like Wizoo for the Early Reflections. This will place the sound in the correct position.
For Late Reflections / Tail use an algorithmic reverb, like Lexicon or Bricasti M7.
Another VERY VERY important thing is to make sure you have a subharmonic processor/synthesizer like the DBX 120A.
Depending on the pace of your track/mix you might need to use in the end of your signal a very subtle transient designer to make the mix cleaner for other sounds.
Martin,
Kirk Hunter is quite bad.
I suggest you to use as main sound:
LASS (wonderful detailed Staccatos/Spicatos) Layer both for more power.
or
Hollywood Strings
Mix with this:
Symphobia 1&2 Staccatos or the new Albion for more "body"
Make sure you use LASS supplied IRs with a good convolution reverb like Wizoo for the Early Reflections. This will place the sound in the correct position.
For Late Reflections / Tail use an algorithmic reverb, like Lexicon or Bricasti M7.
Another VERY VERY important thing is to make sure you have a subharmonic processor/synthesizer like the DBX 120A.
Depending on the pace of your track/mix you might need to use in the end of your signal a very subtle transient designer to make the mix cleaner for other sounds.
Re: Tanky :)
boro : sak ale on tvrdi ze perkusie su zive .. ziadne midi .. zivsie ako zive uz nemozu byt 





