v rámci fóra se řeší kdeco, ale co mi dost chybí je hudební marketing současnosti. Řeší se to někde a nestálo by to za sólo kategorii? Mám na mysli jak odpromovat novej digitální release online, jak vyšperkovat Spotify for Artists, co dělat na YouTube, jak převzít artist account na Deezeru, zda řešit Tidal, .... atd.? Trochu jsem zaspal dobu s muzikou a s tímhle tuplem (asi jen 10 let
Hudební marketing
Hudební marketing
Zdar borci,
v rámci fóra se řeší kdeco, ale co mi dost chybí je hudební marketing současnosti. Řeší se to někde a nestálo by to za sólo kategorii? Mám na mysli jak odpromovat novej digitální release online, jak vyšperkovat Spotify for Artists, co dělat na YouTube, jak převzít artist account na Deezeru, zda řešit Tidal, .... atd.? Trochu jsem zaspal dobu s muzikou a s tímhle tuplem (asi jen 10 let
.
v rámci fóra se řeší kdeco, ale co mi dost chybí je hudební marketing současnosti. Řeší se to někde a nestálo by to za sólo kategorii? Mám na mysli jak odpromovat novej digitální release online, jak vyšperkovat Spotify for Artists, co dělat na YouTube, jak převzít artist account na Deezeru, zda řešit Tidal, .... atd.? Trochu jsem zaspal dobu s muzikou a s tímhle tuplem (asi jen 10 let
Re: Hudební marketing
Napadly mě dvě věci k diskusi.
1/ Promo často začíná ještě před vydáním - teasery. Otázka je, co promovat v případě jednoho borce u počítače, ale kreativní hlava vždycky něco vymyslí.
2/ Trochu se zabývám sociálníma sítěma a bohužel tam platí něco, co jde proti muzikantské nátuře. To je, že je hodně důležitá kvantita. Na socky se musí pořád něco dávat. My jsme zvyklí se s něčím 2 roky piplat a pak to hrdě vynést na světlo boží. Navíc jsou muzikanti od přírody líní. Ale je potřeba pořád na tom makat a hlavně průběžně. Jo a na to je taky potřeba talent.
1/ Promo často začíná ještě před vydáním - teasery. Otázka je, co promovat v případě jednoho borce u počítače, ale kreativní hlava vždycky něco vymyslí.
2/ Trochu se zabývám sociálníma sítěma a bohužel tam platí něco, co jde proti muzikantské nátuře. To je, že je hodně důležitá kvantita. Na socky se musí pořád něco dávat. My jsme zvyklí se s něčím 2 roky piplat a pak to hrdě vynést na světlo boží. Navíc jsou muzikanti od přírody líní. Ale je potřeba pořád na tom makat a hlavně průběžně. Jo a na to je taky potřeba talent.
Re: Hudební marketing
To co píše Vašek je imho velká pravda, bez sociálních sítí to dneska moc nejde (pokud člověk není nějaka megastar). Btw takhle jsem objevil Imogen Heap, v průběhu asi dvou let dávala na net krátká videa o natáčení nový desky (a prokládala to soukromým životem/stavbou home studia) a já jsem si tu desku nakonec koupil, takže jo, funguje to
Ale podle mě často stačí mnohem míň (tu fotka z nahrávání, tu hudební ukázka), někdy i nějaká naprostá blbinka, z mýho laickýho pohledu je důležitá hlavně vysoká frekvence těch příspěvků, jak píše Vašek, aby se o tobě vědělo, aby se vědělo, že něco děláš.
Plus mít podchycený všechny důležitý sítě (FB, Instagram, Twitter - to se dneska dá snadno řešit třeba propojením z Instagramu, kam člověk něco hodí a on to vypublikuje i na FB a Twitter, ale jsou i důmyslnější nástroje, pokud to člověku nestačí).
Ale podle mě často stačí mnohem míň (tu fotka z nahrávání, tu hudební ukázka), někdy i nějaká naprostá blbinka, z mýho laickýho pohledu je důležitá hlavně vysoká frekvence těch příspěvků, jak píše Vašek, aby se o tobě vědělo, aby se vědělo, že něco děláš.
Plus mít podchycený všechny důležitý sítě (FB, Instagram, Twitter - to se dneska dá snadno řešit třeba propojením z Instagramu, kam člověk něco hodí a on to vypublikuje i na FB a Twitter, ale jsou i důmyslnější nástroje, pokud to člověku nestačí).
Re: Hudební marketing
Pokud budete chtít založit nové tema, není problem...
Re: Hudební marketing
Já bych byl pro založení nového tématu Hudební marketing v sekci Ostatní. Dá se tam řešit bambilion věcí.
Re: Hudební marketing
Hotovo





