Access Virus C - polyfonie

Ostatní audio hardware, obecná diskuse
Odpovědět
bak0
Příspěvky: 3
Registrován: 18 srp 2008 08:46

Access Virus C - polyfonie

Příspěvek od bak0 » 18 srp 2008 08:50

Ahoj vsem, mam nasledujici dotaz.
Chtel jsem se zeptat jestli mate zkusenosti s access Virus C

Jde mi o nasledujici :

V pripade, ze budu tento synth ridit pomoci midi, muzu zaroven hrat vice zvuku ? Myslim tim jestli je mozne si napriklad udelat zvuk pro bass linku, dalsi zvuk treba nejakou plochu, atd... Nasledne bych si predstavoval abych mohl v jednu chvili hrat veskere zvuky najednou...

Je to technicky mozne ?

Dekuji za odpoved

mONOGRAm
Příspěvky: 993
Registrován: 16 úno 2005 16:42

Příspěvek od mONOGRAm » 18 srp 2008 09:35

samozrejme, virus ma 32hlasu polyfoniu /tolko naraz stlacenych "klaves" moze naraz zazniet/ a maximalne 16nasobny multitimbralny rezim /cize ho mozes virtualne rozdelit na 16 nezavislych syntezatorov, z ktorych kazdy generuje iny "zvuk", alebo mozno vhodnejsie - farbu - tieto zvukove farby mozes nastavit na iba jeden spolocny midi kanal, vtedy budu zniet naraz, popr. nezavisle rozdelit na max. 16 - alebo aj menej - kanalov a vtedy
ovladas kazdu farbu zvlast/. rezimy su v nastroji nazvane single a multi.
je tiez mozne volne routovat /teda posielat jednotlive farby/ do tusim siestich fyzickych vystupov, kazdu z farieb nezavisle efektovat jednou distortion/chorus/flanger efektovou jednotkou, jedinym minusom /aspon pre mna bola/ aplikacia iba jedneho druhu verbu/delay na celu masinu globalne /.
dufam v zrozumitelnost mojho vysvetlenia.

bak0
Příspěvky: 3
Registrován: 18 srp 2008 08:46

Příspěvek od bak0 » 18 srp 2008 10:13

Super, diky moc odpoved je vycerpavajici :)

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Příspěvek od biscuit » 18 srp 2008 10:42

bak0: no ale taky je treba brat v potaz, ze tech 32 hlasu ti nezere jenom stisknuta klavesa, ale i dalsi funkce, jako fx jednotka.. taky si uvedom, ze kdyz hrajes nejaky akordy, tak klapky ktery pustis a maji nejakej dozvuk + nove zmacknuty = vetsi narok na polyfonii (bezne 8 a vic hlasu na jeden part).
rikam to jen, aby sis nemyslel, ze najednou z vira pozenes deset kanalu - pocitej tak s max, ctyrma ;)

bak0
Příspěvky: 3
Registrován: 18 srp 2008 08:46

Příspěvek od bak0 » 18 srp 2008 10:56

jj tomu rozumim :) Ono v podstate ty 4 v poho stacej diky

Uživatelský avatar
mario.severin
Příspěvky: 127
Registrován: 02 úno 2007 14:08

Příspěvek od mario.severin » 27 srp 2008 16:32

Mohl by to někdo znalejší trochu víc rozvést? Z manuálu jsem toho moc nevyčetl. Zajímá mě, kolik vlastně žere polyfonie např. hutný pad: 3 osc (jeden sync), phaser, reverb, dlouhatánský release, twin chorus, vše hrané třeba třítonovýma akordama. Předpokládám, že se to dá vypočítat...


P.S.: Myslím, že jsem tím příkladem asi 32 poly Virusu C vyčerpal :)

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 27 srp 2008 16:43

mario.severin: dyt to mas easy ne ?

3oscilator bez unisonu by ti mela jedna nota sezrat 1 hlas..
kdyz das twin unison tak 1nota sezere 2hlasy.. podle poctu unison ti na jednu notu zahraje zaroven tolik hlasu. Ve vysledku teda kdyz mas 32poly a twin uni tak muzes zahrat 16not naraz aspon tak to ma vetsina synthu a tyhle logicky vypocty mi fungujou normalka u Virusu Bcka :D

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Příspěvek od biscuit » 27 srp 2008 17:11

mario, tom: to se neda spocitat, protoze jde prave o ten dozvuk. ber to tak jako u vstcek a vytizeni procesoru - je to hodne podobny

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 27 srp 2008 17:18

biscuit: aha ja jsem myslel, ze ta FX jednotka ti poly nezabira :) cekal jsem, ze je nezavisla na hlasech nastroje. To zalezi jesi to pocita stejnej procesor nebo jestli je tam v rade za sebou neco navic.. by se chtlo podivat do dokumentace.

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Příspěvek od biscuit » 27 srp 2008 18:18

to je jednoduchy - vsechno pocita dsp chip ;)

mONOGRAm
Příspěvky: 993
Registrován: 16 úno 2005 16:42

Příspěvek od mONOGRAm » 27 srp 2008 22:09

..a ak sa nemylim, 2 osc + 1 sub osc "zeru" jeden vykon. pri zapnuti tretieho osc sa znova znizuje polyfonia.

Odpovědět