Boss MT2, co si o tyhle krabicce myslite?
Boss MT2, co si o tyhle krabicce myslite?
MT2 mam asi trictvrte roku a myslim, ze je to docela slusny a variabilni lofi. Za 1500 z bazaru super, ale poradnej plnej a hutnej zvuk z toho clovek dostane stezi. Rozsypany vejsky (sypani pisku), ztraci basy. Distorze ma takovej dost jemnej vejskovej charakter, neni to poradna stredova pila. Ale pokud se pichne do lampy, tak je to pak o necem jinym. na druhou stranu, kdyz je lampa, tak uz vetsinou neni potreba MT2:)
Nehraju metal, takze asi uplne nedocenuju brutalni zkresleni, ktereho je MT2 schopna, ale na grunge a podobne je podle me malo konzistentni a prilis rezava. Korekce maji velkej rozsah, filtr je zajimavej, ale celkovej charakter efektu je tak rezavej, ze to vsechno spis stahuju, abych tam dostal dost stredu.
Za novou bych 4000 urcite nedal, ale z bazaru se da sehnat za 2000 a v klidu za rok za stejnou cenu prodat a to podle me stoji za zkousku.
Nehraju metal, takze asi uplne nedocenuju brutalni zkresleni, ktereho je MT2 schopna, ale na grunge a podobne je podle me malo konzistentni a prilis rezava. Korekce maji velkej rozsah, filtr je zajimavej, ale celkovej charakter efektu je tak rezavej, ze to vsechno spis stahuju, abych tam dostal dost stredu.
Za novou bych 4000 urcite nedal, ale z bazaru se da sehnat za 2000 a v klidu za rok za stejnou cenu prodat a to podle me stoji za zkousku.
MT2 ma veru od kvalitneho zvuku poriadne daleko. Je to zabavka pre zacinajucich metalistov - ma to dost vela skreslenia a parametricky EQ, cize zaciatocnik nadobudne dojem nekonecnych moznosti. Samozrejme ze po 20 sekundach ohluchne a nema sancu rozoznat, co vlastne na zvuku steluje je druha vec
.
Inak je to lacny bustrovy zvuk bez hutnosti, objemu, skratka placka. Agresivne neprijemne ubzucane vysky.
Hra to tak "kvalitne", ako hra zosilovac, do ktoreho sa to strci. Cize do lampoveho Marshallu to bude hrat dajme tomu ako-tak, ale zase ktory barbar to strci pred lampovy Marshall, ked na to existuje X lepsich predkrmovakov. A pokial ide o lampac, ktory netreba nakopavat, nema MT2 uz vobec ziadny zmysel.
Ako vravim - hracka pre deti a este k tomu brutal draha, na to zeto je IBA buster.

Inak je to lacny bustrovy zvuk bez hutnosti, objemu, skratka placka. Agresivne neprijemne ubzucane vysky.
Hra to tak "kvalitne", ako hra zosilovac, do ktoreho sa to strci. Cize do lampoveho Marshallu to bude hrat dajme tomu ako-tak, ale zase ktory barbar to strci pred lampovy Marshall, ked na to existuje X lepsich predkrmovakov. A pokial ide o lampac, ktory netreba nakopavat, nema MT2 uz vobec ziadny zmysel.
Ako vravim - hracka pre deti a este k tomu brutal draha, na to zeto je IBA buster.
Ja MT2 pouzivam na ruzny brutalni praseni se synth zvuky, s kytarou priznam se, jsem ho nikdy nezkousel 

Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Amorph, Rastis: to je rukama! 
A hlavně přístupem. Důležitá věc je, položit se na otázku, k čemu vlastně krabičku potřebuji a co od ní čekám. Ve chvíli, kdy budu mít Engla i s bednou za cca 70-80 tis, už nebudu řešit brutální zkreslení z krabičky. Ale na druhou stranu, provnávat zvuk jakékoli krabičky na mizerném aparátu (což jsou podle mě i téměř všechny Marshally - až na pár světlých vyjímek), v tom moc velkou logiku nevidím. Bohužel, tak to většinou je, že si někdo koupí kombo, nebo levný stack za 10-20tis a k tomu krabičku. Pak nadává na krabičku a přitom on nehledá dobrou krabku, ale takovou, která bude aspoň trochu kompenzovat neduhy jeho aparátu.
Já používám krabky hlavě na syntezátory, takže v případě chorusů, flangeru a phaseru - zapojené přímo do mixu, nebo preampu před převodníky. Co se týče jakéhokoli zkreslení, tak tam v 90% případů používám za krabičkou speaker-simulator Hughes & Kettner REDBOX MKIII. Bez toho by vlastně ani kytary doma nahrávat nešly (Mike Oldfield je opačného názoru
)
No a teď tedy ke zvuku MT2 s kytarou, jak ho slyším já z Tannoy Reveal:
Obrovská zvuková variabilita díky EQ s laditelnými středy.
I přes to, že má efekt v názvu Metal, jdou z něj dostat nádherné bluesové zvuky s mírným crunchem (dobře reaguje na práci s čudlíkem Vohulmě na kytaře).
Co se týče hutnosti, tak tu rozhodně neztrácí (řekl bych že pokud někomu hutnost chybí, tak je to individuální problém s aparátem, který ty basy nestíhá. Ale je i možné, že MT2 tam moc tlačí pro kytaru neužitečná spodní pásma, která zahltí každý aparát...
Každopádně ve spojení s dobrým speaker simulátorem je to super efekt. Koupil jsem ho za 1200, ale myslím, že i do 2000 hodnotu má.
Ještě doplním, že hodně velký vliv na zvuk má i zdroj zvuku a v případě kytarového zkreslení především snímač.
(MT2 používám s "telecastrem" od B.C.Rich - u kobylky HB Seymour Duncan SH4 (s rozpínáním cívek), u hmatníku originální HB B.C.Rich, ale ten používám jen v kombinaci na čisté zvuky)

A hlavně přístupem. Důležitá věc je, položit se na otázku, k čemu vlastně krabičku potřebuji a co od ní čekám. Ve chvíli, kdy budu mít Engla i s bednou za cca 70-80 tis, už nebudu řešit brutální zkreslení z krabičky. Ale na druhou stranu, provnávat zvuk jakékoli krabičky na mizerném aparátu (což jsou podle mě i téměř všechny Marshally - až na pár světlých vyjímek), v tom moc velkou logiku nevidím. Bohužel, tak to většinou je, že si někdo koupí kombo, nebo levný stack za 10-20tis a k tomu krabičku. Pak nadává na krabičku a přitom on nehledá dobrou krabku, ale takovou, která bude aspoň trochu kompenzovat neduhy jeho aparátu.
Já používám krabky hlavě na syntezátory, takže v případě chorusů, flangeru a phaseru - zapojené přímo do mixu, nebo preampu před převodníky. Co se týče jakéhokoli zkreslení, tak tam v 90% případů používám za krabičkou speaker-simulator Hughes & Kettner REDBOX MKIII. Bez toho by vlastně ani kytary doma nahrávat nešly (Mike Oldfield je opačného názoru

No a teď tedy ke zvuku MT2 s kytarou, jak ho slyším já z Tannoy Reveal:
Obrovská zvuková variabilita díky EQ s laditelnými středy.
I přes to, že má efekt v názvu Metal, jdou z něj dostat nádherné bluesové zvuky s mírným crunchem (dobře reaguje na práci s čudlíkem Vohulmě na kytaře).
Co se týče hutnosti, tak tu rozhodně neztrácí (řekl bych že pokud někomu hutnost chybí, tak je to individuální problém s aparátem, který ty basy nestíhá. Ale je i možné, že MT2 tam moc tlačí pro kytaru neužitečná spodní pásma, která zahltí každý aparát...
Každopádně ve spojení s dobrým speaker simulátorem je to super efekt. Koupil jsem ho za 1200, ale myslím, že i do 2000 hodnotu má.
Ještě doplním, že hodně velký vliv na zvuk má i zdroj zvuku a v případě kytarového zkreslení především snímač.
(MT2 používám s "telecastrem" od B.C.Rich - u kobylky HB Seymour Duncan SH4 (s rozpínáním cívek), u hmatníku originální HB B.C.Rich, ale ten používám jen v kombinaci na čisté zvuky)
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Nechapu ty nenavistny vylevy proti MT2, tak se vam proste nelibi jeji zvuk, a co? To nemuzete pochopit, ze nekomu jinymu zase naprosto vyhovuje? Ja jsem na ni odehral koncert a bylo to presne to, co jsem chtel. Nejsem v krabickach uplnej zacatecnik, mam T-Rex Dr. Swamp, T-Rex CompNova, Effector 13 Soda Meiser, Rocktron Zombie, MT2, Death By Audio Total Sonic Annihilation... A pro MT2 jsem si proste nasel skvely vyuziti.
Cokoliv funguje pro VAS, je dobry.
Cokoliv funguje pro VAS, je dobry.
Tudy: v rukach je to urcite hodne a uvedomuju si, ze dobrej kytarista vytahne z jolany pichnuty do prebuzeneho zesilovace tesla neskutecny veci:)
S tema aparatama mas urcite dost pravdu a samozrejme zalezi, na co to clovek chce. Takze konkretne, hraju na Epiphone Les Paul Custom s orig epiphone snimacema a snazim se hrat prevazne neco jako grunge, takze se snazim o zvuk podobny nirvane, foo figters a podobne. Z MT2 se mi nepodarilo dostat takovej tlustej hutnej pevnej zvuk s pevnym pilovitym zkreslenim hlavne na stredech. Vzdycky to bylo prilis rozsypane ve vyskach, chybelo tomu telo, do tech basu to opravdu moc zahlcuje. Pomoci eq se to da dost vylepsit, ale nikdy ne uplne uspokojive, charakter zkresleni proste nema podle meho gusta. V mem pripade to jde bud ciste linkou do kompu, nebo do kombicek Marshall VST 40 nebo 100. Zkousel jsem za to hodit v pocitaci nejake simulace, ale to podle me jeste vic ubralo na pruraznosti uz tak tenkeho zvuku, naopak vzdy vynikla prebuzenost a sycivost vysek (zkousel jsem Guitarrig a Amplitube vsechny mozne nastaveni). A samozrejme to pouzivam nazivo a podstatne jsou pro me ty komba. A ano, nejsou to zrovna nejlepsi komba na svete, takze se nakonec omezim na konstatovani, ze kombinace MT2 a Marshall VST me neprinesla nic svetoborneho, ale hrat se na to da a nez nasetrim na lampu, tak mi to bude stacit a snad tim ani nikoho neurazim:)
S tema aparatama mas urcite dost pravdu a samozrejme zalezi, na co to clovek chce. Takze konkretne, hraju na Epiphone Les Paul Custom s orig epiphone snimacema a snazim se hrat prevazne neco jako grunge, takze se snazim o zvuk podobny nirvane, foo figters a podobne. Z MT2 se mi nepodarilo dostat takovej tlustej hutnej pevnej zvuk s pevnym pilovitym zkreslenim hlavne na stredech. Vzdycky to bylo prilis rozsypane ve vyskach, chybelo tomu telo, do tech basu to opravdu moc zahlcuje. Pomoci eq se to da dost vylepsit, ale nikdy ne uplne uspokojive, charakter zkresleni proste nema podle meho gusta. V mem pripade to jde bud ciste linkou do kompu, nebo do kombicek Marshall VST 40 nebo 100. Zkousel jsem za to hodit v pocitaci nejake simulace, ale to podle me jeste vic ubralo na pruraznosti uz tak tenkeho zvuku, naopak vzdy vynikla prebuzenost a sycivost vysek (zkousel jsem Guitarrig a Amplitube vsechny mozne nastaveni). A samozrejme to pouzivam nazivo a podstatne jsou pro me ty komba. A ano, nejsou to zrovna nejlepsi komba na svete, takze se nakonec omezim na konstatovani, ze kombinace MT2 a Marshall VST me neprinesla nic svetoborneho, ale hrat se na to da a nez nasetrim na lampu, tak mi to bude stacit a snad tim ani nikoho neurazim:)
Ja myslim, ze MT2 je fajn a bavi me tam hlavne ty parametr stredy, osobne sice uprednostnuji krabky od Electro Harmonix (ty originály ze 70th), ale MT2 jako doplnek ma rozhodne smysl. Je to vec osobniho vkusu kazdeho soudruha.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: 23 kvě 2006 13:07
Boss byl a je kvalitni znacka, drzici si stale svoji nadprumernou kvalitu zvuku, zpracovani a ovladani. Ale vzdycky by si kazdy mel ten efekt predevsim vyzkouset se svou kytarou, na svuj aparat a hlavne na plny koule. Nejvic osobity by mel byt podle me kazdeho pristup: ja skoncil po 12 letech hrani HC-punku na kytaru model Van Halen a u zesilovace TESLA Disco 240 se 4reprakovou bednou Warwick a digitalnim zkreslenim ZOOM a nikdo mi neveri, ze to ma super zvuk
Uznavam, ze tohle musi byt pro nekoho pekna prasarna, ale kdyz to hraje... Nelze vytesnit jednu znacku a prohlasit, ze ta je nejlepsi. Uz kvuli existenci spousty ruznych hudebnich stylu a jedinecnosti kazdyho kytaristy.
Vynikajici zvuk maji ale krabicky a aparaty TECH-21, ktery podle hrave prehrajou vsechny bossy, digitechy a spol. - www.tech21nyc.com Do ceska to dovazi Alexim, ale stranky maj priserny, je lepsi si zajet primo do obchodu...

Vynikajici zvuk maji ale krabicky a aparaty TECH-21, ktery podle hrave prehrajou vsechny bossy, digitechy a spol. - www.tech21nyc.com Do ceska to dovazi Alexim, ale stranky maj priserny, je lepsi si zajet primo do obchodu...