Co je zapotrebi pro live hrati???
Co je zapotrebi pro live hrati???
Mozna to je trochu mimo misu, ale rad bych se Vas zeptal na jednu vec. Rad bych zvyraznil v nasi kapele trochu zvuk. Jedna se o zive hrati. Styl je spise pop{bici, varhany, dechy, basa}. Pride mi, ze v tuto chvili je to takove suche. Bohuzel jsem v teto oblasti laikem a nevim co s tim. Rad bych zvuk trochu zvyraznil, obohatil. Muze te mi prosim poradit.
Predem moc dekuji.
Predem moc dekuji.
lubidium: Máš možná na mysli nějaký filtr, který zvuku dodá větší hloubku, zajímavost. Pokud je to tak, zkus třeba efekty Ohm Boyz. Nebo skvělý a asi nejlepší SW reverb Wizooverb. Pro "zateplení" (saturaci) zvuku, zkus Voxengo Warmifier. Všechny tyhle věcičky používám a jsou good. Na celou skladbu většinou ještě prásknu Izotope Ozone 3 a jeho preset CD Master and Exciter, nebo jen CD Master.
Lubidium: Projdi si forum "Levne hardwarove efekty" a neco si tam vyber. Spravny efektak je opravdu ta vec, ktera umi vykouzlit sound znamy z hollyvoodskych samplu
. Pokud samozrejme to ostatni zvladate a furt to "nejak nehraje". Ecson tam dal hodne tipu i s fotkama. Ensoniq DP2, DP4,Boss VF-1,Sony........

ja ale porad nechapu jak myslel "zvyrazneni zvuku"..to muze byt tisic ruznych veci, napriklad na live TC electronic finalizer, nebo levnej BBE Sonic maximizer, oboji by vyslednej zvuk naduplo, pridalo harmonicky vejsky a basy, nebo treba nejakej enhancer. Moje zkusenost byla velice dobra s BBE sonic Maximizerem, kterej se da sehnat za par tisic (3-5000), ma to tlacitko kterym ten efekt zapnes a dva potenciometry "vejsky a basy"... Pro vyraz "je to takove suche", bych tipoval nejakej reverb, delay? Pro zacatek bych zkusil vypujcit si nejakej levnej multiefekt, alesis midiverb nebo digitech studio quad a pokud by vam to vyhovovalo tak si neco poridit, abyste zbytecne nevyhodili penize a pak zjistili ze to neni ono...a uplne sem zapomnel na jednu vec na live - compressor (!!!), to taky udela svoje.