DBX 1066 nebo Focusrite Platinum Range: Compounder

Ostatní audio hardware, obecná diskuse
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondra P.
Příspěvky: 2028
Registrován: 24 črc 2002 21:30

DBX 1066 nebo Focusrite Platinum Range: Compounder

Příspěvek od Ondra P. » 18 bře 2005 10:39

Ahoj, rad bych si koupil nejakej lepci kompressor na tanecni muziku mam behringra a ten je nic moc.
Jak jsem tak prochazel ruzne stranky tak se mi nejvice libi DBX 1066 a Focusrite Platinum Range: Compounder. Neslysel jsem ani jeden.... Chtel bych poradit jaky je zvukove lepci, nebo jestli existuje nejaka uplne jina volba. Compressor pouzivam hlavne na celkovy mix. DIKI moc

Uživatelský avatar
Cyril
Příspěvky: 5626
Registrován: 26 říj 2004 12:55

Příspěvek od Cyril » 11 čer 2006 23:11

ekeaze: takze s compounderem koukam nejsi spokojenej? :)
Grafický design – http://www.cyrilkriz.cz (velmi rád navrhnu tiskoviny pro kapely, producenty a studia)

Uživatelský avatar
syncro
Příspěvky: 1148
Registrován: 09 čer 2002 11:30

Příspěvek od syncro » 12 čer 2006 09:19

ekeaze: dbx1066 zrovna neznám, ale nedávno jsem si koupil dbx162SL a to je na master moc pěkná věc. Jasně, je to úplně jiná cenová hladina, ale některé věci to má společné i s dbx166, takže je to možná obecnější věc v jejich designech. Hrozně se mi líbí, jak je ta 162ka čistá a otevřená i při poměrně vysoké redukci. Když VU meter ukazuje GR kolem -7dB, což je vlastně zprůměrovaná redukce a špičky jsou tím pádem ještě větší, tak to pořád zní "muzikálně" a navíc to má ten charakteristický tvrdý / pevný zvuk. Basa nevaklá, hajtky se neslévají, všechno je tak, jak bych chtěl... Pravda je, že mám trochu "nevětšinový" vkus, takže moje doporučení ber s rezervou, ale tu dbx1066 bych si na tvém místě určitě poslechl.

Jen můj názor, Saša

Uživatelský avatar
Ondra P.
Příspěvky: 2028
Registrován: 24 črc 2002 21:30

Příspěvek od Ondra P. » 12 čer 2006 09:26

Hele Compounder neni spatnej je dobrej treba na vokaly a kytaru atd. Nekumu je dobrej i na Bici, ale me proste nesedel.

Koupil jsem DBX 1066 a ten je na kopak a snare uplne vybornej !!!
Pred nim sem mel chvilku nez se mi rozbil DBX 166xl a ten byl taky dobrej ale 1066 je sviznejsi a ma cistci zvuk. Dela poroste na kopaku to co sem vzdycky chtel...

Uživatelský avatar
Ondra P.
Příspěvky: 2028
Registrován: 24 črc 2002 21:30

Příspěvek od Ondra P. » 12 čer 2006 09:41

syncro píše:ekeaze: dbx1066 zrovna neznám, ale nedávno jsem si koupil dbx162SL a to je na master moc pěkná věc. Jasně, je to úplně jiná cenová hladina, ale některé věci to má společné i s dbx166, takže je to možná obecnější věc v jejich designech. Hrozně se mi líbí, jak je ta 162ka čistá a otevřená i při poměrně vysoké redukci. Když VU meter ukazuje GR kolem -7dB, což je vlastně zprůměrovaná redukce a špičky jsou tím pádem ještě větší, tak to pořád zní "muzikálně" a navíc to má ten charakteristický tvrdý / pevný zvuk. Basa nevaklá, hajtky se neslévají, všechno je tak, jak bych chtěl... Pravda je, že mám trochu "nevětšinový" vkus, takže moje doporučení ber s rezervou, ale tu dbx1066 bych si na tvém místě určitě poslechl.

Jen můj názor, Saša
Ta 162SL mne hodne zajima... hlavne na master... chci urcite casem poridit nejakej lepci HW kompresor a equalizer na mastering a to hlavne pro Techno... docela dost kamaradum co delaj techno jsem udelal premastering pro vinyl v pc, tak bych chtel urcite upgradeovat....
Hodne jsem premyslim o SPL KLTUBE, ale porom co jsem koupil ten DBX 1066 tak mne tahle znacka zacla dost zajimat...
Myslis ze by ten DBX 162sl byl na techno dobrej? Urcite vis co bych chtel aby ten kopressor na techno delal... ale jsetli rikas ze ma takovej ten tvrdej, pevnej DBX sound tak to bude supr...

Uživatelský avatar
syncro
Příspěvky: 1148
Registrován: 09 čer 2002 11:30

Příspěvek od syncro » 12 čer 2006 11:40

ekeaze: Já myslím, že by se ti ta 162SL mohla moc líbit. Osobně jsem z ní nadšený, protože je hodně transparentní, skoro nebarví a komprimuje tak, jak jsem to nikdy předtím nedokázal. Když jsem ji poprvé zapnul a tak nějak nastavil, tak jsem měl pocit, že to vlastně vůbec nic nedělá, než jsem si všiml, že špičky jsou o 7dB níž a já to vlastně ani nezaregistroval... Teď už ji mám nějakou chvilku, tak jsem si ji trochu osahal a rozhodně nelituji, i když mi žena dva měsíce připomínala rodinný rozpočet 8-)

Nad SPL Kultube jsem taky hodně přemýšlel, ale vzhledem k tomu, že mám lampový pult, tak jsem chtěl mít hodně čistý masterkompresor a jeden známý mi poradil tohle. Jsem velký fanoušek 166ky, tak jsem si říkal, že tímhle nešlápnu vedle...

Na techno nevím, ale předpokládám, že potřebuješ v zásadě totéž, co já, tedy pevný bass a dobrý průchod transient. Tohle 162SL umí výborně, moc se mi líbí i ten jejich inteligentní autorežim na časy, který opravdu funguje. Na master je výhoda i ten dvoustupňový limiter, který opravdu nic nepustí a zároveň vhodně omezuje kreslení i při větším záběru. Ta transparentnost je fakt moc hezká, jen barvu si budeš muset pořešit někde jinde, pokud ji chceš...

Saša

Odpovědět