Vzhledem k tomu, že uživatelů Korgu DS-10 je tu víc, mohlo by to někoho zajímat.
Originální baterie USG-003 má 1000mAh, ale pro výpočet doby provozu raději 10% uberte (už jen kvůli tomu, že aplikace například při natahování z paměti malinko zvýší spotřebu).
Největší vliv na spotřebu má samozřejmě úroveň jasu displeje, která se nastavuje přímo v hlavním menu Nintenda ve 4 úrovních (kupodivu jas, který se nastavuje v menu Korgu DS-10, nemá vliv na spotřebu vůbec - no on je to taky takový podivný jas a nemá smysl dávat jinou úroveň, než první)
Měření jsem prováděl při napájecím napětí 3,8V
Korg DS10:
1) 73 mA (použitelné jen v absolutní tmě)
2) 92 mA (cca 10 hodin provozu)
3) 144 mA (optimální jas)
4) 203 mA
standby režim (zavřené Nintendo) - 17 mA (platí pro jakoukoli aplikaci kromě Moonshellu, který při zavření pouze vypne displeje)
Moonshell - MP3 přehrávač při jasu 3 - zapojená sluchátka:
zapnuté displeje (listování v albech) - 186 mA
úsporný režim (standardní přehrávání) - 47 mA (cca 18-20hodin)
Bez sluchátek žere Nintendo u jakékoli aplikace o 3 mA víc i při nulové hlasitosti a při plné až o 12 mA víc, než na sluchátka.
U sluchátek se spotřeba v závislosti na hlasitosti téměř nemění
Trackmania

jas 2) 100 mA
jas 3) 150 mA
Ještě by bylo zajimavé vědět, kolik žere DS-10 při synchru přes Wifi, ale Nintendo mám jen jedno.
Každopádně můžu ještě změřit spotřebu internetového prohlížeče. V této fázi mě hlavně zajímalo, jestli nezvyšuje spotřebu trvale zasunutá paměťová expanze. Ano, ale zanedbatelně - asi o 1mA.
Browser při jasu 3:
odpojený od Wifi: 136 mA
připojený: 205 - 214 mA
ZÁVĚR:
opravdu má smysl přizpůsobovat jas displeje aktuálním světelným podmínkám. Například, pokud s DS-10 pracujete ve vaně, doporučuji v koupelně zhasnout, pro atmosféru a bezpečí aspoň zapálit svíčku a vesele skládat s nejnižším jasem


