Když produkuju desku u níž mám hlavní slovo týkající se zvuku já, občas se stane, že se se prostě neshodnu na zvuku kytarového aparátu. Řešim to zpravidla zapůjčením AC30, která je mým oblíbeným standardem. Přesto ale kytarista trvá na tom, aby si svůj aparát prosadil... Je to pochopitelný.

Otázkou je, jak rozdělit signál z kytary za všema krabičkama tak, abych měl:
1. čistou naefektovanou linku - pro reamping popř. pro digitály
2. linku pro VOXe, kterej se dál majkuje
3. linku pro kytaristův oblíbený aparát - majekuje se taky
Zpravidla se dostáváme k výsledkům neůměrně zvýšenýho šumu a především brumu. DIbox navíc dost výrazně mění zvuk, jak frekvenčně, tak dynamicky.
Jedna evetualita, do které se mi moc nechce je, alespoň rozdvojit to do naefektovaný linky a jednoho aparátu. Reamp si udělám v druhym kole sám... Moc se mi ale nechce - zbytečně trávenej čas přehráváním/nahráváním, kterj se dá trávit i jináč... Pfrrrr....

Máte někdo dobrou zkušenost s nějakym DI boxem? Na GS většinově raděj RADIAL JDI andbo Little Labs PCP Než jeden z nich objednám, zkoušim se zeptat ještě tady... Nějakej hint nebo rada z praxe?

http://www.gearslutz.com/board/so-much- ... itter.html
PROSÍM MODERÁTORY, ABY VEŠKERÉ OT ZCELA NEKOMPROMISNĚ MAZALI! DÍKY
