
UAD : koncorocny vypredaj + Buss Comp. a Transient Designer
-
- Příspěvky: 869
- Registrován: 01 bře 2005 03:46
to je blbost. navyse je to kopia hardwareu ktory je analogovy a v analogu by sa time stretch robil kurva tazko.Poshook píše:myslel som to hodne s nadsazkou, aj ked ten natiahnuty kopak cez SPL mi pride ako vysledok nie priliz prirodzenej alchymie.
vpodstate sa jeho originalny chvost natiahol v case co ziadnou dynamickou obalkou neurobis. alebo mas ine vysvetlenie?
mne to znie velmi podobne ako velmi kvalitny polyfonicky time stretching
jihad on riaa & soza.
Poshook: docela pekny ten Flux Bitter. Dik za tip. Libi se mi vic nez ten od UAD. UAD transient designer mi prijde uzavrenejsi, takovy priduseny. Docela tuctovy plugin. A zadny chvost to neprikouzli, jenom muze zkratit puvodni suchy sampl..........me to zajima z toho duvodu ze me hw SPL Transient Designer rozsekal, kdyz jsem slysel co to dela. Tenhle plugin absolutne postrada tu nadhernou pruraznost originalu. Ale co se dalo cekat od pluginu. Je to proste klasika, kazdy v mixu hned pozna ze se pouzival plugin........ani to neni treba dlouho zkouset ty dve kolecka.......IMHO
no, pocuvol som si tu ukazku este raz a musim sa opravit. zda sa, ze dlzka samplu sa nemeni, len sa zvyrazni release cast samplu, takze ziadny timestretchingaum generator píše:to je blbost. navyse je to kopia hardwareu ktory je analogovy a v analogu by sa time stretch robil kurva tazko.Poshook píše:myslel som to hodne s nadsazkou, aj ked ten natiahnuty kopak cez SPL mi pride ako vysledok nie priliz prirodzenej alchymie.
vpodstate sa jeho originalny chvost natiahol v case co ziadnou dynamickou obalkou neurobis. alebo mas ine vysvetlenie?
mne to znie velmi podobne ako velmi kvalitny polyfonicky time stretching
je to jen jinej kompresor.... me se na tom libi, ze nekdy chces vytahnout ambienci a kdyz to delas s kompresorem, tak i pres peclivy nastaveni casu ti to meni obalku transientu atd atd... nebo pouzijes paralelni kompresi, no ale tohle vypada daleko jednodusejc a aspon na tech jejich ukazkach to zni i prirozenejc... se musi zkusit.
Na to dat vecem prdu je fakt spousta pluginu, vcetne toho fluxe a digitalfishphones a stillwell (ten umi i trochu toho sustainu)
Na to dat vecem prdu je fakt spousta pluginu, vcetne toho fluxe a digitalfishphones a stillwell (ten umi i trochu toho sustainu)
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
UAD SPL vypada moc fajn, nicmene ty UAD video ukazky jsou trosku zavadejici.. protoze jsou v nich pouzity jen samply tak to vypada samozrejme tak snadne! : )
Pouzivat Transient Designer jakejkoliv at uz puvodni HW od SPL ci jeho SW variace od Oxford / Waves / Voxengo / Flux / UAD, je hodne moc velkej rozdil pri pouziti na nemenici se samply, u kterejch je konstantni dynamika barva a charakter s kazdym uderem - a pak naopak pri pouziti na zivy bici kde je pouziti zatracene moc choulostivy, protoze u zivejch bicich se udery "kroutej" s kazdym novym uderem. U samplu funguje temer vsechno napohodu. u ziejch veci je to zatracen dost narocnejsi. Vpodstate to stejny s compressory.
Pouzivat Transient Designer jakejkoliv at uz puvodni HW od SPL ci jeho SW variace od Oxford / Waves / Voxengo / Flux / UAD, je hodne moc velkej rozdil pri pouziti na nemenici se samply, u kterejch je konstantni dynamika barva a charakter s kazdym uderem - a pak naopak pri pouziti na zivy bici kde je pouziti zatracene moc choulostivy, protoze u zivejch bicich se udery "kroutej" s kazdym novym uderem. U samplu funguje temer vsechno napohodu. u ziejch veci je to zatracen dost narocnejsi. Vpodstate to stejny s compressory.