Yamaha MU 90 R
Tak si stahni z oficialniho Kurzweil ftp GM banku.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
uhm v tomto mas asi pravdu, ja som si to takto nikdy neoveril, bo som sice pouzival performance, no jednotlive stopy som nahraval vzdy osobytne, takze sa to nemalo ako zliat. Teda aspon dufam ze je to rozdiel nahravat z performance postupne ako naraza.tom.x píše:Zkus udelat celou skladbu na JV vcetne bicich, basy a vseho a uvidis jak se ti to sleje. Zvuky jsou udelany, aby znely na prvni poslech dobre a bohate jako patch. To te zblbne v obchode, kdyz to kupujes. Ja mel XP50 tusim v roce 97 a vydrzel mi presne 5 mesicu prave z duvodu te koule co z toho lezla (nemel individualni vystupy takze to neslo ani zpacifikovat EQ na mixu) a pak jsem ho vymenil za K2000 (a ten mam do dneska).
Yamaha je samozrejme pruser nejvetsi. Nikdy neumeli udelat PCM synt (Motif je zatim poslednim dokladem nepouzitelneho nastroje) a to dobre co vyrobily FM a VA nerozvijeli. Triton neni uplne blbej, ale jako synth taky zadnej zazrak.

Som rad ze hovoris o Motife to co hovoris, lebo ked som niekde povedal to co ty, tak ma chceli upalit (aj ked oproti EX5 je to urcity posun, lebo EX bola asi pomsta Yamahy uzivatelom).
s Rolandem je obecně víc práce při míchání a oddělit jednotlivé stopy harmonicky od sebe je problém. Taky zvukově je to o dost slabší než Kurzweil.
Motif je proste odpad a neni to seriozni syntezator. Samozrejme spouste lidi to ke stesti staci, budiz jim zeme lehka. Ti co to chvali obvykle jsou sjizdeci presetu, ktery nepouzivaji tlacitko EDIT a to co je za nim. Ale i ty presety stoji za vyliz ...
Motif je proste odpad a neni to seriozni syntezator. Samozrejme spouste lidi to ke stesti staci, budiz jim zeme lehka. Ti co to chvali obvykle jsou sjizdeci presetu, ktery nepouzivaji tlacitko EDIT a to co je za nim. Ale i ty presety stoji za vyliz ...
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Musim nesouhlasit mam Motif rack ES a zas tak spatny to neni.a.tom.x píše:s Rolandem je obecně víc práce při míchání a oddělit jednotlivé stopy harmonicky od sebe je problém. Taky zvukově je to o dost slabší než Kurzweil.
Motif je proste odpad a neni to seriozni syntezator. Samozrejme spouste lidi to ke stesti staci, budiz jim zeme lehka. Ti co to chvali obvykle jsou sjizdeci presetu, ktery nepouzivaji tlacitko EDIT a to co je za nim. Ale i ty presety stoji za vyliz ...

Samo ze je to vec vkusu.
Nunu, ked MU tak urcite MU100R, je to min o triedu lepsia vec, z vacsou Rom na zvuky, z lepsim efektorom a HLAVNE ju mozes rozsirit o dve plug ins od Yamahy, cize DX, AN,PF,VL....... a navyse to ma aj AD vstup. Nova bola aj dost draha, na Slovensku stala okolo 40 litrov.
Mal som ju a zhodou okolnosti som na tom robil jednu skladbu v kombinacii K2600 a MU100R a bolo to vynikajuce. Urobil som potom hlupost a predal som ju. Ked sa nejaka ukaze za dobru cenu hned ju kupim.
Tiez sa mi Krzw dobre pojil s Korgom a to jak s Trinity tak aj Wavestationom.
O JD990 ani nehovorim, ale ta je o kusok drahsia, ale urcite najlepsia z toho co sa tu spomenulo ako alternativa.
Daj potom vediet ked budes mat 2500 upgradeovanu, co to spravi.
Mal som ju a zhodou okolnosti som na tom robil jednu skladbu v kombinacii K2600 a MU100R a bolo to vynikajuce. Urobil som potom hlupost a predal som ju. Ked sa nejaka ukaze za dobru cenu hned ju kupim.
Tiez sa mi Krzw dobre pojil s Korgom a to jak s Trinity tak aj Wavestationom.
O JD990 ani nehovorim, ale ta je o kusok drahsia, ale urcite najlepsia z toho co sa tu spomenulo ako alternativa.
Daj potom vediet ked budes mat 2500 upgradeovanu, co to spravi.
Nemyslim si, ze by jeden byl super druhy na h....a.tom.x píše:s Rolandem je obecně víc práce při míchání a oddělit jednotlivé stopy harmonicky od sebe je problém. Taky zvukově je to o dost slabší než Kurzweil.
Motif je proste odpad a neni to seriozni syntezator. Samozrejme spouste lidi to ke stesti staci, budiz jim zeme lehka. Ti co to chvali obvykle jsou sjizdeci presetu, ktery nepouzivaji tlacitko EDIT a to co je za nim. Ale i ty presety stoji za vyliz ...
Z takovych nazoru uz jsem vyrostl.
Kazda firma ma v necem navrh , neco, v cem je lepsi nez ta druha a nezastupitelna!!!
Pro dobry vysledek je potreba nebo skoro nutnost mit oboji.
Roland, yamahu, korg, ensoniq, emu, kurzweil,access
Obecne dva mekke a dva tvrde.
Myslim, ze je dneska nejvetsi blbost kupovat vsechno nove.
Mit prachy na jeden novy nastroj (cca 50 tisic) a dotoho vse vlozit.
Kdyz se clovek podiva napriklad na ebay nebo jinam na inzeraty, tak se v pohode da koupit solidni sestava napr. :
1. Roland JV 1080/XV3080 ... za 250 nebo 350 Eur
2. Yamaha S30 , CS6R, fs1r ... za300 az 350Eur
3. Emu Proteus 1000/2000 ... za 250 Eur
4. Kurzweil 2000/2500 za 350 nebo 750 euro
Tahle sestava vychazi na 35 az 50 tisic a dostanes obrovsky arzenal nejen zvuku a moznosti , ale i citelnejsi a zajimavejsi aranze atd.
Muj nazor je ten, ze si clovek s jednim nastrojem (trebaze je to horka "super" novinka za 100 litru) nevystaci.
Ehm, urobit celu skladbu na jednom synthe? Od toho sa fakt neda ocakavat 100% vyskledok. Tak napriklad Roland vzdy mal a ma slabe bicie banky, Yamaha napriklad dobre. Ja osobne - nerobim sice rock ani begbeat - som uz hodne davno ani len nepomyslel na to ze by som robil celu skladbu len z jednej masiny. Take bicie, tam povazujem sampler alebo soft-sampler takmer za nevyhnutnost!
ad/ Nemyslim si, ze by jeden byl super druhy na h.... Z takovych nazoru uz jsem vyrostl.
.... ja naopak dorostl do nazoru, ze je potreba kupovat pouze nastroje, ktery neco umeji a ne libivej presetovej brak, kterej neumi nic a budu s nim znit jako dalsich 10 tisic lidi.
Samozrejme vic ruznych nastroju s odlisnym charakterem je potreba a ja jsem asi ten posledni, kdo by tahal vsechno z jednoho syntaku. Tu JV jsem uvedl jenom jako priklad (i kdyz v tom 97 jsem to tak musel delat - VSTi jeste nebyly). Ono se na ni nemusi ani nahrat vsechno vcetne bicich. Staci jedna plocha a lead a je z toho ona výše uvedená koule. S Rolandem je proste potreba opatrne (a to i s JD800).
Jinak u vsech tech Motif, JV a spol. je prusvih, kdyz se vypne efektak, kterej vytvari 80% tech krasnejch preset zvuku. Naopak u Kurzweila je i bez EFX zvuk bohatej.
.... ja naopak dorostl do nazoru, ze je potreba kupovat pouze nastroje, ktery neco umeji a ne libivej presetovej brak, kterej neumi nic a budu s nim znit jako dalsich 10 tisic lidi.
Samozrejme vic ruznych nastroju s odlisnym charakterem je potreba a ja jsem asi ten posledni, kdo by tahal vsechno z jednoho syntaku. Tu JV jsem uvedl jenom jako priklad (i kdyz v tom 97 jsem to tak musel delat - VSTi jeste nebyly). Ono se na ni nemusi ani nahrat vsechno vcetne bicich. Staci jedna plocha a lead a je z toho ona výše uvedená koule. S Rolandem je proste potreba opatrne (a to i s JD800).
Jinak u vsech tech Motif, JV a spol. je prusvih, kdyz se vypne efektak, kterej vytvari 80% tech krasnejch preset zvuku. Naopak u Kurzweila je i bez EFX zvuk bohatej.