Zařízení skromného domácího studia

Ostatní audio hardware, obecná diskuse
Feel

Zařízení skromného domácího studia

Příspěvek od Feel » 08 pro 2011 12:35

Dobrý den,

jak už nadpis vlákna napovídá chtěl bych si zařídit "domácí studio",
ale jelikož jsem studentem 9. třídy základní školy tak finance nejsou.
Teď mě čekají zkoušky na Střední školu, takže plno stresu, učení, a na brigádu moc času není.
Týdně jsem schopen vydělat cca. 500 až 2.000 kč + nějaké ty peníze, co dostanu od rodiny ..
Do studia bych chtěl dát pouhých 15.000, ještě nevím jak mi to půjdu, protože jsem pouhý amatér,
Mám k tomu místnost se šířkou cca. 3,5 metry, a délkou cca. 7 metrů. Problém je, že 2 ze 4 stěn jsou zkosené.
Chtěl bych v jedné půlce mít místnost s mixážním pultem, který bych časem dokoupil, počítačem, ap ..
Místnost bych chtěl rozdělit nějakou příčkou ( mohli by jste mi poradit z čeho by měla být ), a za tou příčkou mít tak, 3 x 2
metry místnost úplně odhlučněnou, pro zpěv. Chtěl bych nahrávat jen zpěv, žádné kytary nebo bicí, jedna se o hudební styl hip hop, či rap.
Místnost bych potřeboval odhlučnit, poraďte mi prosím čím, můj děda vlastní firmu, která vyrábí pomůcky do vody, a ty jsou vyrobeny z takové hmoty cca. 10 cm široké a velikost 1,5 x 1,5 metru. Mohl bych tím obložit celou tu místnost pro nahrávání zpěvu, včetně stropu. Nebo myslíte, že tohle je špatný nápad? Poraďte lepší, budu rád. Podlahy máme plovoucí, ty bych měl upravit? Do místnosti bych měl umístit jaký mikrofon? Když tak odkaz, do 5.000 kč.
Zvukovku bych koupil do 3.000 až 4.000, taky bych potřeboval poradit.
Sluchátka mám tyto : http://www.alza.cz/monster-beats-studio ... 199540.htm
Další rady přijmu rád, chci si vybudovat takové levné, ale kvalitní studio, pro nahrávání rapu a hip hopu,
což nebudu potřebovat až takové výšky.

Děkuji za každou radu, kdo by byl ochotný mi najít, nějaké levné, ale dobré věci,
např. :
monitory ( velké )
Audio sestavu
Mixážní pult
Zvukovou kartu
Mikrofon ( zpěv )