míchačka prostorového zvuku

Ostatní audio software, obecná diskuse
toxin

míchačka prostorového zvuku

Příspěvek od toxin »

Čau

slíbil jsem kamarádce pomoc se semestrálním projektem jedná se o animovaný snímek se stopáží cca 2 minuty na mě bude smozřejmě jen zvuková stránka nebude to vůbec o hudbě ale spíš o míchánáí růchů atd...
"Bez problémů" jsem to schopnej doma namíchat ve stereu ale rád bych si zkusil namíchat zvuk i v 5.1 zajímalo by mě především jaký soft byste mi na něco takového doporučili s ohledem na intuitivnost ovládání ?Předem říkám že jsem v tomhle laik takže uvítám jakékoliv tipy případě nějáký odkaz na článek atd... díky moc za případnou pomoc

matucha

Příspěvek od matucha »

Tak to je spis otazka jesti mas dost repraku a dost vystupu ;-).

Cubase4 rozhodne surround umi. A ostatni DAW taky.

Pytkin
Moderátor

Příspěvek od Pytkin »

u nas miesane v nuende .. cubase vie v podstate to iste ..

kexik

Příspěvek od kexik »

hoc aj vo fruity studio... potrebujes len moznost routovat insert do ineho insertu a vystup insertu na hw vystup. a samo mat 6 vystupov a 6 reprakov

toxin

Příspěvek od toxin »

Tak 6 výstupů bych měl s monitorama to už bude horší takže to bude taková nějáká provizorka na truthech a nějáké low end 5.1 sestavě.
Koukám že se tomu cubase asi nevyhnu vyrostl jsem na fruitech a nikdy jsem si s cubase nepotykal... S tím co popisuje kexík bych se asi něják vypořádal ale upřímně ani nevím jaký formát by měl výsledný zvukový soubor mít? a vzhledem k tomu že fruity umí export jen do wavka tak bych z něj dostal jen jednotlivý stopy nebo se pletu?

Liquid Sound
Profesionál

Příspěvek od Liquid Sound »

toxin píše:Tak 6 výstupů bych měl s monitorama to už bude horší takže to bude taková nějáká provizorka na truthech a nějáké low end 5.1 sestavě.