Zdravím
Jsem fakt amatér a můj dotaz je asi hloupý, ale potřeboval bych jak je to s připojením samplerů tohoto typu? Mohl by mi někdo přesně popsat jak a kam musí co vést atd..? Díky za odpověď.
Připojení KORG ESX-1
Re: Připojení KORG ESX-1
Výstup: L/Mono, R (jack: mono x 2), Individual 3, 4 (jack: mono x 2), Headphone (jack: stereo) - (prehravani z nastroje ven)
Vstup: Audio In (jack: stereo) - (nahravani z venku dovnitr nastroje)
MIDI: In, Out, Thru - (ovladani jinym zarizenim, pripadne ovladani jineho zarizeni)
Externí paměť: SmartMedia - (prenos pro tve samply WAV nebo AIFF)
MIDI: In, Out, Thru - (ovladani jinym zarizenim, pripadne ovladani jineho zarizeni)
Takže když bych to chtěl napojit do karty EDIROL UA25-EX tak to mám píchnout do TRS pro mikrofon?W.Cable píše:Výstup: L/Mono, R (jack: mono x 2), Individual 3, 4 (jack: mono x 2), Headphone (jack: stereo) - (prehravani z nastroje ven)
Potrebujes na vstupu karty dvoukanal, abys mohl zapojit aspon Main Out. Ten edirol, se divam, ma dva Neutrik Combo vstupy, tam napichas dva jacky z tech main out vystupu L+R.
Hochu ty mas ale zakladni nevedomosti, takze polopate.
Pokud chces prehravat/nahravat do Edirolu co si v Korgu udelal, tak to propoj:
Korg Output(vystup): LMono/R do Edirol Input1/L & Input2/R(vstup), nezapomen zmacknout knoflik Hi-Z.
Korg Output(vystup): LMono/R do Edirol Input1/L & Input2/R(vstup), nezapomen zmacknout knoflik Hi-Z.
Ano mám základní nevědomosti... Nemáš nějakej zajímavej zdroj kde je to dopodrobna vysvětlený? JInak tohle už teda chápu dík. Jen jsem myslel že L input je extra pro mikrofon a R input pro kytaru a že Hi-Z přepínám mezi L a R... JEstli Hi-Z bere oba najednou tak je to snad ok. a když bych chtěl takhle připojit třeba nějaký efekty který by mi ovlivnňovali to co jsem udělal v pc tak to udělám jak?W.Cable píše:Hochu ty mas ale zakladni nevedomosti, takze polopate.