XS-1 SoundFont2 VSTi player zdarma a porovnani aliasingu

Ostatní audio software, obecná diskuse
Odpovědět
Uživatelský avatar
ekral
Příspěvky: 253
Registrován: 31 srp 2005 18:56

XS-1 SoundFont2 VSTi player zdarma a porovnani aliasingu

Příspěvek od ekral » 01 srp 2010 21:20

Zdravím, podle tohoto testu jde o SoundFont2 player (sampler) s nejlepším poměrem kvalita/zátěž CPU.
This test is intended to complete Jeskola XS-1 sampler comparison page with new samplers or updated ones. Without any doubt, rgc:audio's sfz and sfz+ gave the best realtime results, Jeskola XS-1 delivered the best quality:CPU usage ratio and discoDSP HighLife the best offline ones.
Teď se dá stáhnout ve VST verzi jako donationware:
http://www.jeskola.net/xs1/

Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5828
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Re: XS-1 SoundFont2 VSTi player zdarma a porovnani aliasingu

Příspěvek od delay » 02 srp 2010 06:39

Někdy používám RGC, ale pokud potřebuji více instancí, tak je nepoužitelnej, nějak si nerozumí s vicejádrovými CPU, což je dnes už ostuda. Jeskolu zkusím, díky.

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: XS-1 SoundFont2 VSTi player zdarma a porovnani aliasingu

Příspěvek od biscuit » 02 srp 2010 08:03

co je online / offline u sampleru?

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Re: XS-1 SoundFont2 VSTi player zdarma a porovnani aliasingu

Příspěvek od kexik » 02 srp 2010 08:26

biscuit píše:co je online / offline u sampleru?
online processing je taky, ktory sa stiha v realnom case. ten fruity offline co tam je ako priklad, je tak pomaly ze sa pocita zhruba 10nasobok dlzky sampla na 2GHz x86 CPU

offline samplery funguju tak, ze si pri natahovani poffline vyrataju zo zdrojoveho sampla vsetky noty a nimi naplnia ramku. online samplery pocitaju noty za jazdy. vyhoda prveho je mala spotreba cpu pocas hry a nevyhoda je spotreba ram, vyhoda/nevyhoda druheho je presne opacna

Odpovědět