Cambridge Azur 851 CDP+D/A verzus samostat A/D

Vše o hudbě na počítačích se systémem Windows
Odpovědět
eugen

Cambridge Azur 851 CDP+D/A verzus samostat A/D

Příspěvek od eugen »

Dobrý deň vážení hifisti.
Môže mi niekto povedať svoj názor na to, či je lepšie kúpiťm si teraz nový CD prehrávač Cambridge audio Azur 851C, v ktorom sa dá využiť aj samostatný D/A (osadený dual Analog Device AD 1955), alebo voliť samostatný D/A napr. KingRex UD384, či Audiolab M-DAC, prípadne iný nie moc drahý D/A (tak do 800 max 1000 €).
CD je už na ústupe, no zasa pri kúpe CA851 by som mohol hrať aj z PC a postupne naň prejsť úplne a bez časovej tiesne grabovania všetkých CD čo mám doma.
Mám doma dosť CD a to by bolo treba všetko dať do PC
Trochu ma mätie že o KingRexe nie sú uvádzané žiadne parametre, na rozdiel od CA851C, kde je všetko napísané technicky excelentne. Som technik, takže povery a báje (napr, že zelené káble hrajú lepšie, než červené...) sú u mňa až po technických parametroch.
No kombinácia D/A + hociaký NoteBook je lacnejšia než CA851C

Uvažoval som aj o Audiolabe 8200CD, ake ten má v teste napísaný mierny vzostup nfch od 3kHz, takže to bude hrať trochu výškovo. Naproti tomu CA851C má písanú charakteristiku +-0,1dB.
Posluchový test je k ničomu, lebo ked niekde prídem, ťažko sa dokonale vhlbim do hudby a naviac počúvam rôzne žánre. No ked niečo hrá neutrálne, a je to aj technicky zmerané, tak by som tomu aj veril.

Takže "babo rad!"

Kermitak
Moderátor

Re: Cambridge Azur 851 CDP+D/A verzus samostat A/D

Příspěvek od Kermitak »

Tohle by bylo fakt lepsi smerovat spis na nejaky hifi forum nez sem, tady je osloveni hifista brany spis jako urazka :)

eugen

Re: Cambridge Azur 851 CDP+D/A verzus samostat A/D

Příspěvek od eugen »