hudobnicke karty vs. hry vs. filmy vs. windows
hudobnicke karty vs. hry vs. filmy vs. windows
delayova poznamka o tom ze mu jeho e-mu nefunguje poriadne v hrach a winoch ma priviedla k zalozeniu tohoto topicu.
ma este niekto z vas podobne problemy so svojimi profi/polo profi kartami pri beznom pouzivani?
ja mam audiophila a nepozorujem ziaden rozdiel oproti mojmu staremu SB live. je jasne ze audiophile nepodporuje rozne vychytavky ako EAX ale tie som mal aj tak vzdy vypnute.
ma este niekto z vas podobne problemy so svojimi profi/polo profi kartami pri beznom pouzivani?
ja mam audiophila a nepozorujem ziaden rozdiel oproti mojmu staremu SB live. je jasne ze audiophile nepodporuje rozne vychytavky ako EAX ale tie som mal aj tak vzdy vypnute.
Keďže sa chystám kúpiť si neakú lepšiu zvukovicu na muziku a občas sa na mašine aj zahrám, tiež som zvedavý na prípadné problémy, ktoré môžem očakávať.
Teraz mám Audigy2 Platinum, takže s hrami problém nemám. Rozmýšľam o Audiophile 2496.
P.S. Ako to je s USB alebo FireWire zvukovkami? Majú s tým hry problém alebo to funguje bez problémov.
Teraz mám Audigy2 Platinum, takže s hrami problém nemám. Rozmýšľam o Audiophile 2496.
P.S. Ako to je s USB alebo FireWire zvukovkami? Majú s tým hry problém alebo to funguje bez problémov.
Nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie ...
podla mna ak je gameska urobena na directx a karta prezije directx test, tak musi vsetko fungovat ako ma. vynimkou mozu byt bud hry s nejakym proprietarnym zvukom, alebo zvukovky co nie su directx kompatibilne. s audiophile som v call of duty 2, half life 2, hereticovi neviemkolko nespozoroval nijake potiaze, zvuky su, aj predozadna lokalizacia na sluchatka je. ine gamesky nepoznam, hram to len ked som nasraty na zivot, pri cod2 ma celkom bavia realie
jo, este far cry, tiez ok
jo, este far cry, tiez ok
Můj poznatek s E-MU 1212m je takovej:
HRY:
a) zvuk funguje bez problémů všude
b) zvuk funguje akorát při videosekvencích a menu
c) zvuk funguje místy (třeba jen doprovodná hudba, ale dabing ne)
d) zvuk nefunguje vůbec
přičemž mohu dodat, že a) neplatí skoro nikdy - 10%, b) tak z 50%, c) tak 35%, d) velmi ojediněle nefunguje žádný zvuk... (hlavně starší hry jsou "dead"...)
FILMY atd...
Tady naprosto bez problémů
HRY:
a) zvuk funguje bez problémů všude
b) zvuk funguje akorát při videosekvencích a menu
c) zvuk funguje místy (třeba jen doprovodná hudba, ale dabing ne)
d) zvuk nefunguje vůbec
přičemž mohu dodat, že a) neplatí skoro nikdy - 10%, b) tak z 50%, c) tak 35%, d) velmi ojediněle nefunguje žádný zvuk... (hlavně starší hry jsou "dead"...)
FILMY atd...
Tady naprosto bez problémů
Yamaha SW-1000XG i DS2416 se mi nahodne kousaly pri hrach. Protoze jsem se ale nezbavoval sve staricke a dobre fungujici AWE64 Gold
neresil jsem to, protoze mi to prislo jako zbytecne mrhani casem a energii. Bez ohledu na to, ze karta podporuje DirectX apod. / jedno je to karta pro profi praci, takze ASIO a na DirectX/MME patri SB at si kdo chce co chce rika
SB je proste rekneme multimedialni standard, takze osobne nespatruju zadny duvod, proc by mel kdokoli badat nad tim, proc mu treba MOTU blbne pro filmech a hrach.
P.
P.
druhu zvukovku by som si kupil iba ak by som chcel silou mocou mat priestorovy zvuk..a aj to by som mozno radsej pouzil integrovanu aby som si nezasieral slot.. by ma este zaujimalo jak to mate skablovane.. ja by som to mohol teoreticky strcit do mojho mixaciku...ale co ti mixerless?
podla mna by tie zvukovky mali fungovat univerzalne. ved je tu nejaky standard nie?
co ak by si daky hifista kupil takuto high end zvukovku v ocakavani kristaloveho zvuku a ono by to malo rozhodeny obraz so zvukom.
trapas.
podla mna by tie zvukovky mali fungovat univerzalne. ved je tu nejaky standard nie?
co ak by si daky hifista kupil takuto high end zvukovku v ocakavani kristaloveho zvuku a ono by to malo rozhodeny obraz so zvukom.
trapas.




