Pravda je že je to naprostý blázinec ... šílený hluk a zmatek a všeho strašně moc ... nechápu proč v hale s profesionální high end technikou musí stále hrát nějací blázniví dj-ové a kdyby si člověk měl poslechnout detaily práce různých přístrojů (což tam všichni mají pěkně připravené a nastavené), je to k ničemu. Vystavovatelům nezávidím - stát tam v tom hluku 9 hodin denně několik dní není žádná sranda ...
V oddělení hudebních nástrojů na člověka padají ze všech stran tisíce a tisíce kytar, kontrabasů, ukulele atd atd - je to jak na hudební planetě z dobrodružství Vladimíra Smolíka. Už jsem se těšil až zase budu doma mít svoji jednu kytaru, violu atd
No ale - pro mě byla hlavní pointa potkat se osobně se spoustou lidí, se kterými se známe zatím jen online (i s dalšími známými a kamarády) ... měl jsem možnost potkat se a pěkně si popovídat s Rogerem Quested, Jakobem Erlandem (autorem Gyraf), s Johnem Petersenem - tvůrcem Tube-Tech (potěšilo mě že mě požádal o testování prototypu jejich zbrusu nového preampu na mých akustických nástrojích - pošlou za pár dní, těším se), Kevinem Walkerem z Unity Audio, potkal jsem se i s překvapivým (geniálním) mladíkem, který úplně sám vymyslel a vytvořil všechny úžasné přístroje Cartec (u Cartecu jsem se potkal i s naším studiovým kolegou, který byl z toho tak nadšený že si Cartec preamp+EQ hned objednal), s lidmi z PSI Audio, s tvůrci vynikajících a cenově skvělých nearfield monitorů Sonodyne (made in India

)) - brzy je tady budu mít , velmi mě potěšilo osobní setkání s Vic Kearym (tvůrcem všeho od Thermionic) - s ním jsem se ale setkal v hotel lounge, nenávidí ten hluk, atd atd atd ...
Potkal jsem se s lidmi od ATC, PMC, BAE, Mytek atd. a objevil spoustu nových zajímavostí. Hodně zajímavý (kvalitou, invencí a cenově) byl pro mě Zaor studio furniture - asi si od nich pořídím nový masteringový stůl do studia a jejich skvělé stojany na nearfieldy...
