ved to ze je to amaterska trida... a pouziva ju profi kapela... a to ze sa ten behringer pouziva aj na nahravanie v slovenskych profi studiach tiez o niecom hovori... asi to bude tiez jeden z faktorov (okrem skusenych zvukarov) preco slovenske komercne CD nezneju tak dobre ako anglo/americke.Tudy píše:Jasnì, je to amaterská tøída
Gladiator a Behringer
Solarfall: no já myslel spíš cenová třída. Ikdyž je jasné, že pokud existují mašiny, které jsou 2x lepší, tak by se na vrcholné aplikace měly používat ty. Ale ono je to dost relativní..
Vem si, jaké mixy se tu používaly v profi studiích pžed 20ti a více lety. A stejně na tom mistři zvuku dokázali udělat desky, které jsou po zvukové stránce super.
Nádherný příklad (alespoň pro mě) je Daňkova "Rosa na kolejích"
Vem si, jaké mixy se tu používaly v profi studiích pžed 20ti a více lety. A stejně na tom mistři zvuku dokázali udělat desky, které jsou po zvukové stránce super.
Nádherný příklad (alespoň pro mě) je Daňkova "Rosa na kolejích"
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tudy: Máš recht, dneska to není o kvalitě dat (potažmo hudby) nebo kvalitě interpretace, ale o brand-name techniky. Ve vyšších sférách bych to bral, pro bohatých člověka je taky společensky neúnosný jít nakupovat do Kauflandu, ale to se CZ i SK kultury až na opravdu pár výjimek netýká:-)
Jerry: USB nebo FW propojení u pultu nepřenáší data, prostě si to představ jako integrovanou zvukovku v pultu, která může mít třeba i víc kanálů. Není to zlý řešení, jestli je zvukovka aspoň rozumně kvalitní, ušetříš za spoustu kabeláže (vadnejch kontaktů), za další krabici ve studiu a navíc jsou převodníky externí, takže se neovlivňujou elektronovým smogem uvnitř case počítače.
Jerry: USB nebo FW propojení u pultu nepřenáší data, prostě si to představ jako integrovanou zvukovku v pultu, která může mít třeba i víc kanálů. Není to zlý řešení, jestli je zvukovka aspoň rozumně kvalitní, ušetříš za spoustu kabeláže (vadnejch kontaktů), za další krabici ve studiu a navíc jsou převodníky externí, takže se neovlivňujou elektronovým smogem uvnitř case počítače.
solarfall sa zobud...som ti hned v clanku pisal, ze technika nie je vsetko...vonku je vacsia konkurencia, to nuti (mozno) muzikantov sa viac snazit, je tam viac penazi, takze muzikanti maju viac korun na nastroje a podobne (paradox - zarobi sa tam viac a technika je tam este lacnejsia ako tu)...a to iste plati o studiach....aj na slovensku moze byt velke studio s vynikajucou akustikou, moze mat aj ssl resp. neve pulty, technika len tych najvychyrenejsich znaciek...myslis, ze bude kvalita nahravok hned lepsia??? nebude, tie pristroje samo o sebe dobru hudbu nikdy neurobia...a po druhe nenahra sa tam nic, nakolko hodina by tam musela stat 10 - 20 000 Sk a to nikto neobetuje...takze to nema zmysel...si vypocuj stare dosky, ziadne digitalne stroje, ziadne moznosti ctr+z, a tie nahravky jednoducho zneju vyborne...amaterska a profesionalna trieda je v tom, ci s tym niekto vie robit alebo nie, ci sa dokaze uzivit...a je uplne jedno ake su napisy na pristrojoch...pokial ludia vedia preco ich pouzivaju tak je to uplne OK...a dalsia vec, nezabudaj, ze to co pocujes zo zahranicnych nahraviek, je vacsinou len ten strop, co managment pretlacil aj do EU...tam je tak isto kopec lepsich aj horsich nahravok, ako tu...howgh.
http://www.shagy.sk - zvuk nazivo aj v studiu
no ale ja som porovnaval slovensky strop so svetovym stropom..
a ak si si dobre precital moj prispevok o 3 vyssie, tak vies ze mne dochadza ze technika nie je vsetko.. vid priklad Martina Sindlerova
co sa tyka starych dosiek to je podla mna mimo misu, keby niekto urobil dosku s takym zvukom dnes tak ho ludia bud vysmeju alebo budu kyvat hlavou ze jaky vintage...
ja osobne by som bol asi sklamany keby teraz idem nieco nahrat do studia a to studio by malo vybavu v podobnej cenovej kategorii ako mam ja doma...to by som si dvakrat rozmyslel ci by som tam siel... hoci je jasne ze praca zvukara je dolezitejsia ako gear... ale nejaka uroven by tam mohla byt....
daj dobremu zvukarovi phonic a soundking a neviem neviem co by z toho vyliezlo... z hovna sa bic tazko pletie...

a ak si si dobre precital moj prispevok o 3 vyssie, tak vies ze mne dochadza ze technika nie je vsetko.. vid priklad Martina Sindlerova
co sa tyka starych dosiek to je podla mna mimo misu, keby niekto urobil dosku s takym zvukom dnes tak ho ludia bud vysmeju alebo budu kyvat hlavou ze jaky vintage...
ja osobne by som bol asi sklamany keby teraz idem nieco nahrat do studia a to studio by malo vybavu v podobnej cenovej kategorii ako mam ja doma...to by som si dvakrat rozmyslel ci by som tam siel... hoci je jasne ze praca zvukara je dolezitejsia ako gear... ale nejaka uroven by tam mohla byt....
daj dobremu zvukarovi phonic a soundking a neviem neviem co by z toho vyliezlo... z hovna sa bic tazko pletie...
" daj dobremu zvukarovi phonic a soundking a neviem neviem co by z toho vyliezlo... "
velka pohoda... keby si videl ten shit co mali v studiach RCA v roku 1960 tak by ti soundking pripadal ako high end (a ono by to high end BOL)
je to hlavne o zvukarovi/producentovi
inak neviem si celkom predstavit niekoho vonku tahat nejaku naozaj kvalitnu konzolu niekam do kostola, aby zohnal slusnu akustiku... predsa sa na par hodin zaplati studio s prislusne velkou miestnostou a hotovo, nie?
velka pohoda... keby si videl ten shit co mali v studiach RCA v roku 1960 tak by ti soundking pripadal ako high end (a ono by to high end BOL)
je to hlavne o zvukarovi/producentovi
inak neviem si celkom predstavit niekoho vonku tahat nejaku naozaj kvalitnu konzolu niekam do kostola, aby zohnal slusnu akustiku... predsa sa na par hodin zaplati studio s prislusne velkou miestnostou a hotovo, nie?
hlavne by sa divili, ze preco je to tak ticho;-)))co sa tyka starych dosiek to je podla mna mimo misu, keby niekto urobil dosku s takym zvukom dnes tak ho ludia bud vysmeju alebo budu kyvat hlavou ze jaky vintage...
Naposledy upravil(a) shagy dne 25 led 2006 09:45, celkem upraveno 1 x.
http://www.shagy.sk - zvuk nazivo aj v studiu
No, ja som poslednu dobu ten posledny co by sa zastaval behringerovskych veci, ale DDX sme pred pol rokom kupili do divadla, zvucime nim male akcie aj mimo divadla a velka spokojnost.
Ale ku debate... Predpokladam ze Gladiator preto nahravaju sami v divadle ze chcu mat pokoj od vydavkov v drahych studiach kde aj tak tie bicie nenahraju lepsie... Mozno si ten pult kupovali sami a uplne im postacuje. Nikto z nich neni netopier a asi ani neriesi ze ano alebo nie behringer.
Pokial im pult funguje a robi to co ma... tak neni o com a neni to s nim az take zle
.
Ale ku debate... Predpokladam ze Gladiator preto nahravaju sami v divadle ze chcu mat pokoj od vydavkov v drahych studiach kde aj tak tie bicie nenahraju lepsie... Mozno si ten pult kupovali sami a uplne im postacuje. Nikto z nich neni netopier a asi ani neriesi ze ano alebo nie behringer.
Pokial im pult funguje a robi to co ma... tak neni o com a neni to s nim az take zle

ono mozno nejde o to ci maju na studio ale ci chcu robit v studiu. ono niekedy sa natahovat so "zvukovym majstrom" (casto tam bohuzial tie uvodzovky patria) nestoji za to.Solarfall píše:oni v rozhovore tvrdili ze su tam kvoli akustike bicich.. myslim ze na studio prachy urcite maju...
inak zaujimalo by ma ako je na tom s kvalitou ten velky analogovy uli mx9000 poznate to niekto?