Místo pro zkoušení, nahrávání, blbnutí

Co se nevešlo do definovaných kategorií a souvisí s tvorbou hudby
Odpovědět
xett

Místo pro zkoušení, nahrávání, blbnutí

Příspěvek od xett » 06 kvě 2017 18:27

Zdravím,

prvně se omlouvám, jestli už se to zde někde na fóru rozebíralo, ale nějak se mi to nepodařilo najít, tak mě kdyžtak omluvte :roll:. Jsem student, který produkuje EDM, HipHop, rapuji a zkrátka všechno si rád dělám sám. Problém je v tom, že to dělám doma v paneláku a mixovat všechno na sluchátkách je pro mě dost nepříjemné a potřeboval bych svojí hudbu slyšet nahlas stále a mít takovou kapku volnosti, takže mě napadlo že si někde pronajmu nějakou místnost, nebo něco prostě kde můžu svobodně hrát, řvát, zkoušet.. bohužel jsem asi trochu blbej a nemůžu nějak přijít na to kde. Chtěl bych se zeptat jestli nemáte nějaké tipy na jaké místa bych měl mířit, nebo jestli jste tohle už někdo někdy řešil, tak případně kde. Někde na vesnici by to asi pro mě nebyl problém, ale bohužel (nebo nevím jestli bohužel) bydlím a studuji v Praze. Jediné co bych tam potřeboval, tak připojení k internetu a elektřinu logicky. Sorry jestli blbá otázka, jen prostě jestli máte nějaký tip mířit na nějaký typ míst, nebo prostě mám smůlu a musím být kreativní a oběhat všechny možné opuštěně vypadající místa.

Předem díky za všechny rady, tipy a triky 8)

TOM-Thak

Re: Místo pro zkoušení, nahrávání, blbnutí

Příspěvek od TOM-Thak » 08 kvě 2017 12:43

No hledej pronajem nebytovych prostor a nebo si pronajmi primo studio, kde to otestujes. Stejne je nejlepsi mit to doma, taky to mam v panelaku. Neni treba mit to nahlas jako v klubu to skladani neprospeje. Takze s normalni hlasitosti na mix si muzes v pohode dovolit mit monitory i v panelaku kor kdyz si osetris trosku akustiku. Nebo si udelej studio v nebytovkach, ale tam bacha na ostatni najemniky, kdyz tam nekdo bude vedle tebe mit financni poradenstvi, tak se asi neshodnete...

biscuit

Příspěvek od biscuit » 08 kvě 2017 13:56