Seminare zvukariny
no podle mne zalezi na kazdem cloveku ,,osobitne,, co si z toho odnese,ale to je podle mne jedno,proste hledam jen dostupne moznosti jak se zdokonalit v tom co mam rad a co delam kazdy den,abych to delal lip,a z tvrzenim vse potrebuje svuj cas se nespokojim,chci vyuzit fsech dostupnych moznosti,no ale urcite si myslim ze kdyz uz nekdo plati dejme tomu 8-10 000 za kurz tak musi sakra vedet proc to dela ne,,
Řekněme, že ty semináře mohou být užitečné jen pro "producenty", kteří se už dostali alespoň do stádia "vím, že nic nevím".
Tzn: zvládnuté základy fyziky, všeobecný přehled o tom, co se zhruba dá dělat se kterým audiovybavením (kompresory, reverby, mixy, ekvalizéry) a nějaké zkušenosti s produkcí a mixáží.
Já osobně bych od takového semináře očekával takové ty "všeobecné finty" - jak správně využívat kompresor, ekvalizér...
Víceméně praktické ukázky univerzálního užití a na ty osobní finty už si každý přijde sám (nebo nepřijde) ve svém studiu.
Tzn: zvládnuté základy fyziky, všeobecný přehled o tom, co se zhruba dá dělat se kterým audiovybavením (kompresory, reverby, mixy, ekvalizéry) a nějaké zkušenosti s produkcí a mixáží.
Já osobně bych od takového semináře očekával takové ty "všeobecné finty" - jak správně využívat kompresor, ekvalizér...
Víceméně praktické ukázky univerzálního užití a na ty osobní finty už si každý přijde sám (nebo nepřijde) ve svém studiu.
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
ja hovorim ze tipy a triky su hlavne na urychlenie prace a rozne speciality
si skuseny zvukar bude skor nechavat pre seba.roky praxe sa nedaju nahradit nejakymi seminarmi pretoze pri nahravani moze nastat tolko
nepredvidatelnych a zaujimavych situacii a kolko krat pomoze aj nahoda!
to si treba zazit
si skuseny zvukar bude skor nechavat pre seba.roky praxe sa nedaju nahradit nejakymi seminarmi pretoze pri nahravani moze nastat tolko
nepredvidatelnych a zaujimavych situacii a kolko krat pomoze aj nahoda!
to si treba zazit
Nezoufej Cyrile, já ti naprosto rozumím, a navíc mi tvůj nápad připadá fajn. Jen jsi možná čekal, že se tady někdo vytasí s konkrétní nabídkou...
Mě by se to taky hodilo, a neváhal bych investovat.
Možná je to tak, že ten, kdo tomu opravdu rozumí by na "nás" asi neměl čas, a ten, kdo by na nás měl čas zas třeba neví, zda tomu rozumí natolik, aby uspokojivě zodpověděl naše otázky a nudělal ze sebe debila.
???
Mě by se to taky hodilo, a neváhal bych investovat.
Možná je to tak, že ten, kdo tomu opravdu rozumí by na "nás" asi neměl čas, a ten, kdo by na nás měl čas zas třeba neví, zda tomu rozumí natolik, aby uspokojivě zodpověděl naše otázky a nudělal ze sebe debila.
???
delay: dekuju. A s tou posledni vetou jsi to podle me asi trefil naprosto presne. Ja bych teda nikoho za debila nepovazoval a rozhodne bych se mu nesmal za to, ze ma treba v racku neco od Behringeru nebo nema na konte tisic zmasterovanejch desek ,) Popravde receno jsem prave spis myslel nekoho z ty druhy kategorie, ne EW a spol.
No, však já si taky představoval... nějakou městskou periferii, teplej letní večer, dostatek pitiva, kuřiva (třeba i nealko a neTHC) a času... a všemožnej hardware samozřejmě.
Třeba udělat i jam session, nahrát to na live a potom koukat, jak to kompetentní osoba míchá a mastruje...
Něco, jako když jezděj chlapi na ryby... (hehe).
To by bylo asi krásný...
Třeba udělat i jam session, nahrát to na live a potom koukat, jak to kompetentní osoba míchá a mastruje...
Něco, jako když jezděj chlapi na ryby... (hehe).
To by bylo asi krásný...
No... S těmy kurzy to vidím dost nereálně. Ecson to napsal úplně přesně. Já si myslím, že prokousat se tím budeme muset stejně sami. Prostě stát se profíkem není zadarmo. Stojí to spoustu času a úsilí. To přece není o penězích. Je to i o vytrvalosti, každodenní dřině. Je to ponoření se do jednoho velkého procesu. Prostě skládání hudby to není jako když přijdete domů a pustíte si telku. To musí v člověku celou dobu být. Je s tím spjata spousta činností, které člověka dělají lepšími, angličtina, hledání na netu, získávání nových kamarádů a především neustálé zkoušení, laborování, při kterém se často podaří vymyslet něco nového, zajímavého a neoposlouchaného.... z čeho má člověk na konec stejně velkou radost.
Jinak jak psal Cyril poklábosení na návštěvce u někoho ve studiu o tom, jak kdo co dělá nebo nedělá je dobré a většinou pro obě strany přínosné.
Jinak jak psal Cyril poklábosení na návštěvce u někoho ve studiu o tom, jak kdo co dělá nebo nedělá je dobré a většinou pro obě strany přínosné.
Ondrashi, já si právě myslím, že Cyrilovi, a nakonec i mě šlo hlavně o tu druho část ...poklábosení na návštěvce u někoho ve studiu... a ne, že ze sebe chceme dělat profíky. Třeba se jen přátelsky dozvědět pár užitečnejch rad ohledně zvukařiny, snímání nástroje apod., a to vše v pohodový atmosféře. Nééé, že někomu budeme brát know-how.
Jinak to, co jsi psal o skládání a přístupu k hudbě je samozřejmě pravda. Bez toho procesu se se to neobejde...
Jinak to, co jsi psal o skládání a přístupu k hudbě je samozřejmě pravda. Bez toho procesu se se to neobejde...