Skusenost s MOTU tech supportom

Co se nevešlo do definovaných kategorií a souvisí s tvorbou hudby
Odpovědět
Uživatelský avatar
abuse
Příspěvky: 694
Registrován: 25 zář 2003 09:21

Skusenost s MOTU tech supportom

Příspěvek od abuse » 08 bře 2006 12:06

Pred casom mi zacalo blbnut 828 mk II. bola uz po zaruke a kupovana v usa. najskuor trochu blbla a potom uplne zdochla. napisal som na tech support s tym ze som popisal co a ako a ze som si isty ze ide o hardwarovu chybu /aj islo, nieco s napajanim myslim/. prisiel mail s tym ze pozarucne opravy robia za flat rate 78 USD, co ma potesilo. po zaplateni kreditkou mi bolo pridelene najake numer s ktorym som poslal kartu do usa /700 sk, nepoistene, trvalo to 3 tyzdne/. po case prisiel mail ze karta dosla a ze ano, je to hardvare problem. a ze mi poslu novu ked dojdu z fabriky dake kusy. a dnes prisla nova karta, dokonca som neplatil ani shipping z usa na sk. takze po vsetkych trabloch som dost vysmiaty a musim MOTU politiku pochvalit.

_ravi_
Příspěvky: 199
Registrován: 04 čer 2002 16:17

Příspěvek od _ravi_ » 08 bře 2006 12:38

To docela ziram. Az mi odejde moje 828mkII, tak alespon budu vedet, jak na to :)

Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5828
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Příspěvek od delay » 08 bře 2006 12:42

Pěkný...

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21304
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 08 bře 2006 23:50

smutne je , ze normalne jednanie nas zaskoci .. pri tom by to malo byt samozrejme ..

Odpovědět