studentská pracovní stáž

Co se nevešlo do definovaných kategorií a souvisí s tvorbou hudby
Odpovědět
TTT31

studentská pracovní stáž

Příspěvek od TTT31 » 11 dub 2012 21:17

Dneska jsem si procházel nabídky studijních pobytů v našem univerzitním systému a narazil jsem na nabídku dotované 3 měsíční pracovní studentské stáže.

"Student si sám zajistí firmu či organizaci, do které bude na stáž docházet."

Ještě zjistím jestli to platí i v rámci ČR nebo je možné pouze zahraničí. Nicméně se chci optat na nějaké firmy či instituce, kam by mělo cenu napsat. Studuju informatiku(4tý rok) a koníčka mám zvuk, takže nejlépe něco tímhle směrem.
Tak narychlo mě napadl Hamburg a Steingberg.

Máte nějaké tipy? Klidně i domácí firmy...

TTT31

Re: studentská pracovní stáž

Příspěvek od TTT31 » 11 dub 2012 22:13

Jasně, pardón za špatné umístění topicu a dík za přesunutí

Liquid Sound
Profesionál

Příspěvek od Liquid Sound » 12 dub 2012 12:02

K nám jezděj na semestr studenti nebo studentky ze Španělska. Dlužno ale dodat, že za to platěj. Neni to moc velká suma, ale platěj. Takže počítej i s tim.
Sound engineer & producer
Smecky Music Studios | CoPPO | IMDb | ALLMUSIC | ARTIST direct

TTT31

Příspěvek od TTT31 » 12 dub 2012 12:26

Liquid Sound píše:K nám jezděj na semestr studenti nebo studentky ze Španělska. Dlužno ale dodat, že za to platěj. Neni to moc velká suma, ale platěj. Takže počítej i s tim.

A k vám je kam ??? No my máme dotaci od školy, která se liší podle toho kam jedeš, ale pohybuje se to cca kolem 600Eur. Zbytek z vlastní kapsy to je jasné. Ale tak četl jsem nějaké závěrečné zprávy, co psali studenti a plno znich tam uvádělo ještě i nějaký příjem z té firmy do které docházeli, takže by se snad nějaká almužna dala domluvit v nějaké solidní firmě, což by už mohlo na výdaje společně s tou dotací stačit....

Liquid Sound
Profesionál

Příspěvek od Liquid Sound » 12 dub 2012 14:04

http://www.smeckymusicstudios.com/